Appstore programma's werken niet:s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke heb dus het volgend probleem Ik heb allerlei spelletjes gedownload een tijd geleden al en sinds ik een update heb gedaan naar firmware 2.0.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore programma's werken niet:s
Oke heb dus het volgend probleem
Ik heb allerlei spelletjes gedownload een tijd geleden al en sinds ik een update heb gedaan naar firmware 2.0.2 werken deze niet meer, ook niet als ik een nieuwe download:s Weet iemand wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige.
Hier was al een discussie gestart: https://forum.iculture.nl/f8/ap...s-crashen.html |
|
|||
|
|||
Oké ik heb dus een aantal andere opmerkingen bekeken die hetzelfde aan de hand hebben als mij, wat ik heb ik nu juist gedaan allemaal
1) uit en aan gezet zou helpen: bij mij dus niet... 2) Via itunes gesynch.... : werkt ook niet 3) De spellen van itunes verwijderd en nog eens gesynch...: werkt ook niet !!!!! Iemand nog een andere oplossing??? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
ik heb je een PM gestuurd
|
|
|||
|
|||
apps werken niet
Ik heb het zelfde probleem
Geupgrade naar 2.0.1 om remote te gaan gebruiken. Maar helaas het programma lijkt even op te starten maar daarna stopt het weer Dat geldt voor alle apps die ik heb gedownload. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je een illegale app er tussen staan? En heb je deze eventueel officiëel geüpdate? Dat werkt namelijk niet, maar hier mag je niet over illegale dingen praten, maar als je hier last van heb. Verwijder al je apps uit iTunes, synchroniseer je iPhone, en KOOP nieuwe apps!
Succes! Doblie
|
|||
|
|||
Citaat:
yew, ik heb dus alles officieel gekocht en dergelijke... iphone van hier, de spelletjes zijn gratis... hij is zo beginnen doen toen ik update naar firmware 2.0.2 heb gedaan:s grtz |
|
|||
|
|||
Ik heb reset gedaan en toen werkte remote wel.
|
|
|||
|
|||
Raar maar waar ik heb er dus niks meer aan gedaan en ze werken trg:s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps van de appstore werken niet | Tribooo | iPhone Apps | 8 | 27-08-09 13:54 |
AppStore Updates werken niet meer. | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-06-09 21:14 |
programma's appstore werken/openen niet | litmanen10 | iPhone algemeen | 3 | 17-01-09 03:02 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 13:48 |
apps uit appstore werken opeens niet meer? | neht | Archief | 1 | 14-07-08 00:10 |
|
|