Interesse in grafische rekenmachine? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had het idee om een webbased grafische rekenmachine te gaan maken, maar het is natuurlijk slim om eerst te vragen of men het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Is een grafische rekenmachine leuk/handig? |
|||
Ja, dat wil ik hebben! | 54 | 67,50% | |
Hmm, ik heb 'm niet direct nodig, maar het zou leuk kunnen zijn. | 17 | 21,25% | |
Nee! | 9 | 11,25% | |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Interesse in grafische rekenmachine?
Hallo,
Ik had het idee om een webbased grafische rekenmachine te gaan maken, maar het is natuurlijk slim om eerst te vragen of men het leuk/handig vindt/lijkt, dus hierbij: vind je het leuk of handig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In F.W. 2.0 staat toch al een zeer uitgebreide rekenmachine? Wat kan zo'n grafische rekenmachine dan nog toevoegen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met die rekenmachine kun je geen grafieken tekenen, tabellen maken, enzovoort, enzovoort. Zo'n grafische rekenmachine lijkt me heel leuk. Kan ik nog meer opscheppen met m'n iPhone.
|
|||
|
|||
Ik heb nog niet eens een grafische rekenmachine, dus zo'n toepassing zou wel heel mooi zijn voor mij
|
|
||||
|
||||
Het ziet er tot nu toe positief uit, maar na 8 stemmen (9 mijn mijn eigen stem) is het nog wat onbetrouwbaar. Nog even wachten tot ik meer weet dus!
|
|
|||
|
|||
HEEL Handig!! Tijdens mijn wiskunde toetsen mogen we geen grafische rekenmachine gebruiken maar je telefoon gebruiken mag wel
Dus als je hulp nodig hebt kan ik je wel een beetje helpen ik ben redelijk goed in het scripten van PHP |
|
||||
|
||||
Ok Ik was van plan het in PHP te maken, er zijn genoeg classes of API's te vinden die een grafiekje maken, het moeilijkste is om de formule uit te voeren.
|
|
|||
|
|||
ik heb er zelf geen behoefte aan, sowieso nooit meer een grafische rekenmachine nodig maar toen ik hem nog op mijn opleiding nodig had mochten we wel rekenmachine maar geen telefoon gebruiken dus dan was het ook niet handig geweest.
Maar blijkbaar is de vraag er naar wel dus succes! |
|
|||
|
|||
Een GR is wel echt handig, leuk en vet.. Maar webbased werkt dan wel echt *****.. Langzaam, gekloot met intypen e.d... Afhankelijk van je verbinding.. Je zwiept je rekenmachine zo alle kanten op als jem prongeluk flickt... Maar ga je gang, lache man.. Ik ben er zeer zeker wel benieuwd naar!
|
|
||||
|
||||
Klinkt tot nu toe wel positief. Nou ja, laat ik er rustig aan mee gaan beginnen. Ik laat (in dit topic) wel even weten wanneer ik iets te laten zien heb.
|
|
|||
|
|||
Wel tof dat je je inzet om zelf een nuttige applicatie te schrijven! Keep up the good work
|
||||
|
||||
Ik heb hier al een Texas Instruments TI-94 ofzo liggen, een rekenmachine van 110 euro, werkt perfect, en plot mooie grafieken. Maar op de iPhone zou wel nice zijn, voor zo'n app kan je zeker €49,99 vragen. Zeker doen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ok |
|
|||
|
|||
als je dit kan maken ben ik zeker geintereseerd, ik moet voglendjaar een grafische rekenmachine aaanschaffen maar dat kost minimaal 100 euro.
zou geweldig zijn als je dat kan maken! |
|
||||
|
||||
Ik wil geen spelbreker zijn, maar doet zo'n webbased grafische calculator dan meer of beter dat de gratis "Graphing Calculator" die in de iTunes Store te vinden is?
http://phobos.apple.com/WebObjects/M...289940142&mt=8 Of zit ik nu helemaal aan het verkeerde soort toepassing te denken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja, sorry. Nogmaals; wil geen spelbreker spelen, maar ik was deze eergisteren toevallig tegen gekomen en moest er meteen aan denken toen ik dit topic gisteren las.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hee,
Ik vind het een geweldig idee om een GR te maken. Want wat mij opvalt is dat het plotten van de grafieken met deze app. binnen een seconde gaat (in tegenstelling tot mijn Casio fx-9750G PLUS (sloom ding, ik weet het !!)). En nu zit ik met wiskunde bij een hoofdstuk met integreren, hierbij moet ik soms 5 minuten (niet overdreven!) wachten op het antwoord. Dus ik vroeg mij af of je net zo'n GR kan maken op de iphone? dus een soort super snelle rekenmachine . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rekenmachine is weg? | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:33 |
Rekenmachine voor iPhone | Masterplace | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-04-08 13:46 |
Rekenmachine | -corine- | Unlock [archief] | 4 | 03-12-07 21:11 |
|
|