Rekenmachine discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hierbij heb ik een vraag, mijn rekenmachine start nog wel op maar als ik bijv 10 wil intypen reageren de knopjes gewoon niet. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rekenmachine
Hallo,
Hierbij heb ik een vraag, mijn rekenmachine start nog wel op maar als ik bijv 10 wil intypen reageren de knopjes gewoon niet. Weet een van jullie hoe dit zou kunnen komen. Ik heb al met winscp de software van de rekenmachine verwijdert en nieuwe er op, gezet uit en aan gezet en nog een paar dingen nu weet ik egt geen raad meer. Bij voorbaad dank. groetjes corine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom geven jullie gewoon geen antwoord beetje asociaal zeg
Laatst gewijzigd door Dien; 03-12-07 om 21:10. |
|
||||
|
||||
Misschien is juist jou reactie wel een beetje "asociaal" !
Het kan natuurlijk zo zijn, dat er simpelweg niemand een oplossing voor heeft! Probeer je vraag eens te stellen op een ander forum.. of wacht rustig af...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, probeer eens een restore in iTunes te doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!! iconen kalender, rekenmachine en app store verdwenen | joske666 | Jailbreak | 1 | 12-05-10 15:54 |
Interesse in grafische rekenmachine? | jonathan | iPhone Apps | 24 | 05-08-09 22:32 |
Rekenmachine is weg? | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:33 |
Rekenmachine voor iPhone | Masterplace | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-04-08 13:46 |
|
|