Google calendar syncen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik wil ontzettend graag mijn google calendar synchronizeren met mijn iPhone 3g. Ik weet dat daar 'Nuevasync' voor is, maar ik heb al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google calendar syncen
Dag allen,
Ik wil ontzettend graag mijn google calendar synchronizeren met mijn iPhone 3g. Ik weet dat daar 'Nuevasync' voor is, maar ik heb al een Exchange mail account in gebruik om mijn gmail te laten pushen (de mail2web methode). En zoals je te zien zal krijgen als je het probeert, je kunt maar 1 Exchange account in gebruik hebben! Weet iemand misschien hoe ik toch gemakkelijk mijn google calendar kan synchroniseren met mijn iPhone, zonder de push functie van mijn gmail te moeten missen? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kun je je gmail ook niet via nuevasync laten pushen? Dan ben je in 1x klaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jailbreak je iphone en dan Nemusync gebruiken. Officiele homepage: NemusSync - sync between google and iPhone
Sync your iPhone calendar to Google calendar with NemuSync - iPhone Productivity Tools - iPhoneFreakz |
|
|||
|
|||
Saisuke is een hele goede app. Synchroniseert prima met google agenda en heeft ook een weekview!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor eventueel antwoordje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
Twee iPhones syncen met iCal en Google Calendar | EEQS | iTunes | 12 | 21-08-09 08:49 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
Google calendar syncen met mijn Iphone | westtheo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-08 11:20 |
|
|