verwijderen app van home screen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) nu een vraag mijne zoon 4 jaar speelt regelmatig op spelletjes op mijn iphone, en het gebeurd dat hij te lang op een van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verwijderen app van home screen
nu een vraag mijne zoon 4 jaar speelt regelmatig op spelletjes op mijn iphone, en het gebeurd dat hij te lang op een van de apps duwt, dus gaan ze over in de wiebel mode, en dan is het gevaarlijk dat hij er een verwijderd als hij op X drukt, nu mijn vraag is er een mogelijkheid om dit te blokkeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het lijkt me niet dat je dat kan blokkeren of verwijderen (de optie). Ik zou gewoon een beetje extra opletten als hij speelt....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store verdwenen uit home screen | m@ikel | iPhone Apps | 2 | 18-05-11 18:14 |
Achtergrond home screen | jordywos | Ringtones en Wallpapers | 3 | 15-10-10 17:26 |
raar telefoonteken in de hoek van home screen | Graf Zum Kotzen | Archief | 2 | 02-05-10 11:50 |
App crasht, insta terug naar home screen | loladin | iPhone Apps | 5 | 29-12-09 12:09 |
App die gebruik op home screen weergeeft? | BfromB | iPhone Apps | 0 | 12-06-09 09:15 |
|
|