App crasht, insta terug naar home screen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, bij vrijwel alle apps kom ik het zelfde probleem tegen: wanneer ik even (2-5min) aan het klooien ben, valt de app opeens uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App crasht, insta terug naar home screen
Hallo iedereen,
bij vrijwel alle apps kom ik het zelfde probleem tegen: wanneer ik even (2-5min) aan het klooien ben, valt de app opeens uit en ben ik terug bij home. Weet iemand waaraan dit ligt? Het begint er vervelend te worden!(3gs, 3.1v) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een harde reset: home- en sleep/wakebutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Hiermee leeg je het werkgeheugen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Willekeurige update van een app installeren via de iPhone.
Edit: verkeerd gelezen. App valt dus niet onmiddellijk na het opstarten terug weg? Strange. Zou ook harde reset zeggen maar werkt dus niet.. |
|
|||
|
|||
Nee, soms laat hij even de bootscreen zien en dan valt hij uit. Soms kan ik hem ongeveer 10 seconde gebruiken en dan valt hij weg..
|
|
|||
|
|||
hoi ik heb ook het zelfde probleem ik probeer van alles maar niks lukt GRRRR
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springt iedere keer terug naar home screen | ronka | iPhone algemeen | 3 | 26-11-08 12:33 |
verwijderen app van home screen | gmlens | iPhone Apps | 1 | 28-09-08 16:19 |
Safari valt terug op home screen | JoOosty | iPhone algemeen | 5 | 08-09-08 22:45 |
iPhone springt naar home screen | Gkidstyle | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 13:37 |
unlock gelukt, nu home screen steeds terug | maarten85 | Unlock [archief] | 24 | 18-03-08 16:33 |
|
|