iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

Yzord 12-11-08 14:17

Valt het nu al niet te bekijken dan op www.uitzendinggemist.nl via safari?

Brian_NL 12-11-08 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 215952)
Valt het nu al niet te bekijken dan op www.uitzendinggemist.nl via safari?

Helaas niet nee!

nms 12-11-08 14:40

Een goeie shooter op de iPhone, à la Call of Duty.
Lijkt me dat ik toch niet meer hoef te zeggen dat dat niet mogelijk is met de besturingsopties van de iPhone?
Kijk naar Quake, dat is gewoon niet leuk om te spelen met de iPhone besturing.
Arcade games gebaseerd op de accelerometer, point en click games en RTS/managing games zijn leuk voor de iPhone.
First person en hardcore games niet.

Flydt 12-11-08 15:52

Wolfenstein 3D! :D

Nee ik denk dat je gelijkt hebt, het is niet echt gemaakt voor 'makkelijk' een fps te spelen. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn genoeg alternatieven! Of je moet echt hardcore shooter verslaafd zijn.
Ik hou ook van shooters, maar er zijn zoveel spellen die ik ook leuk vind!

Nu is het wachten op Simcity voor mij, lijkt me echt mooi.

gls 29-11-08 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flydt (Bericht 208449)

Zo ben ik bijvoorbeeld al lang aan het wachten op Sim City, 1 november komt deze uit... :D

Het is alweer wat later geworden:

No official release date as yet. Sometime in December has been mooted by various sites and the fact that EA are showing off a preview build of the game suggests that it is imminent. We'll bring you more news on the release as soon as we get it.
Artikel: iPhone's SimCity game nearly finished | News | TechRadar UK

Cmdaulnis 29-11-08 21:18

Tbt navigatie! Ik verdwaal steeds!

ViktorV 29-11-08 21:21

Restaurant recensies en culinaire informatie vind je op iens.nl met location service..

even een goed restaurant in de buurt vinden

Cmdaulnis 29-11-08 21:28

Lama.. zou kunnen dat je hier een app van wilt hebben...

Shorty007 29-11-08 21:33

ik zou graag een native app willen zien van uitzending gemist en rtl gemist....
dit zou echt zooo handig zijn.
verder zit ik heel erg te wachten op simcity, NFS neem ik misschien ook wel mee als die er is :D
tja tom tom zou natuurlijk GEWELDIG zijn, mja of dat er echt gaat komen vraag ik me af....
verder vind ik 1112 een geweldige game, mogen er veel meer van uit komen, van die gerne :D leuke bezigheid :D

EDIT: Ow en NATUURLIJK de Hyves app :D

Kiruna 30-11-08 01:58

Navigatie zou wel leuk zijn.
Kan ik mijn N73 waar tomtom op zit aan de wilgen hangen :)

bjørn 30-11-08 11:54

Black & White.

Wie kent het nog, Black & White voor de PC? Je speelde een god en kon de dorpelingen helpen of ze juist niet helpen. Je had ook een dier tot je beschikking en dat dier bestuurde je door speciale tekens te tekenen met je muis. Dit werkte niet goed en was voor mij een spelbreker. Maar op de Iphone zou dit natuurlijk wel kunnen werken. Daarom lijkt mij het leuk als er een iPhone versie zou komen van Black & White. 1 probleem, deze game werdt gemaakt door Lionhead, wat een onderdeel is van Microsoft.

Phil from belgium 30-11-08 13:12

Reeds lang aangekondigd: Pocket Informant for iPhone ... Release Date Fall 2008.
Ben nog steeds aan het wachten (dus nog 1 maand :confused: ).
Dan heb ik terug m'n vertrouwd pocketpc beeld :D

macfreaker 30-11-08 14:28

Ik wacht op een lang geleden aangekondigde palm emulator.

Phil from belgium 30-11-08 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 224880)
Ik wacht op een lang geleden aangekondigde palm emulator.

vroeger nog lid geweest vd www.palmclub.nl ?

macfreaker 30-11-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium (Bericht 224885)
vroeger nog lid geweest vd www.palmclub.nl ?

Off-topic
Nee, niet echt . Maar heb wel nog een palm liggen die ik gebruik. Maar zou handiger zijn mocht die emu er ooit komen!


geurt 30-11-08 15:25

Gewoon iets heel simpels dat er al vanaf het begin zou moeten zijn: een ToDo applicatie die gelinkt is aan "Tasks" in Outlook en alarmering kan doen. Kan er daarna ook meteen een "Notes" applicatie bij die ook op die manier te koppelen is? Het is bijna Sinterklaas, pleaze pleaze.....

xxJAAPSKIxx 28-12-08 12:10

ik zou wel graag van mijn msn/live accound gebruik willen maken.
heb pas een e-mail programma er op gezet zodat ik mijn hotmail e-mail kan gebruiken maar ja nu nog msnen

of hebbe jullie daar al een oplossing voor??

Shorty007 28-12-08 12:41

Ik wacht op Bookworm en Woord Slinger (twee zylom spelletjes)
Die zijn echt onwijs leuk gewoon :D
En op Zuma (van spelen.nl) alhoewel dat er eigenlijk al is, namelijk Bonsai Blast, maar die vind ik totaal niet mooi eruit zien.

@xxJaapskixx
Met de app BeejiveIM kan je toch ook een msn account gebruiken? Die gebruik ik zelf ook.....

xxJAAPSKIxx 28-12-08 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 235399)
Ik wacht op Bookworm en Woord Slinger (twee zylom spelletjes)
Die zijn echt onwijs leuk gewoon :D
En op Zuma (van spelen.nl) alhoewel dat er eigenlijk al is, namelijk Bonsai Blast, maar die vind ik totaal niet mooi eruit zien.

@xxJaapskixx
Met de app BeejiveIM kan je toch ook een msn account gebruiken? Die gebruik ik zelf ook.....

ok ik heb em zojuist gevonden.
kost 10euro , maja als jij zegt dat ik dan kan msnen koop ik het

xxJAAPSKIxx 28-12-08 12:55

en het werkt helemaal super thnx man echt blij mee


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.