iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

iceblue 09-11-09 08:37

Een telenet app. met ingebouwde tv gids en waarmee je je digicorder kan programmeren om programma's op te nemen. Dat zou pas nuttig zijn.

joene28 17-11-09 03:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 (Bericht 380930)
Ik wacht op:

- File-Flits: geeft je de verkeersituatie + files en flitspalen op je route van A naar B
- Trein België: de app Trein bestaat al maar de Hollanders zijn de Belgen blijkbaar voor...
- NFS Shift: NFS Underground reeds uitgespeeld, zalig spel!

Die file-flits die je noemt die is er al nl:
My Traffic

Zie deze site hieronder voor meer info...

MyTraffic: Routes op je iPhone - Frankwatching

Guest-20180409093718 17-11-09 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joene28 (Bericht 384621)
Die file-flits die je noemt die is er al nl:
My Traffic

Zie deze site hieronder voor meer info...

MyTraffic: Routes op je iPhone - Frankwatching

Merciekes ;) Meteen uitproberen!


EDIT: Ik ben Belg...Useless app for me... Bestaat er niets in die aard?

Moto 18-11-09 11:05

Remote voor iPod
 
Wat ik zoek, is een remote voor m'n iPod. De afstandsbediening die je bij de iPod krijgt, kan alleen volume en previous/next doen. De app Remote van Apple is voor iTunes via AirPort Express. Maar een appje waarmee je de iPhone tot een apparaat maakt waarmee je je iPod Classic of Touch echt kunt bedienen, dat is wat ik nodig heb.

Bordyl 18-11-09 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moto (Bericht 385081)
Wat ik zoek, is een remote voor m'n iPod. De afstandsbediening die je bij de iPod krijgt, kan alleen volume en previous/next doen. De app Remote van Apple is voor iTunes via AirPort Express. Maar een appje waarmee je de iPhone tot een apparaat maakt waarmee je je iPod Classic of Touch echt kunt bedienen, dat is wat ik nodig heb.

Als je een Universal Dock aanschaft, krijg je er een Remote bij, waarmee je kunt stoppen en spelen, vooruit en achteruit een liedje selecteren en het volume aanpassen.

Bedoel je dit, of moet je er nog meer mee kunnen doen? Ik zou het anders fijn hebben gevonden moest je met die Remote de Shuffle zou kunnen aanzetten.

Moto 18-11-09 12:53

Hmm… Ik heb twee remotes; een heb ik bij de iPod gekregen, die andere waarschijnlijk bij het Universal Dock dat ik ook heb. Die kunnen inderdaad alleen wat ik hierboven heb geschreven. Een echte remote (zoals de app 'Remote' van Apple, die echter alleen op iTunes werkt) kan alles: afspeellijsten selecteren, of nummers, of albums; shuffle, etc etc.

Tahtah 18-11-09 13:06

on topic: Ik wacht op Smartscreen die komt als het goed is a.s. vrijdag uit :) en op meer Cydgets. Voor de rest wacht ik niet echt op iets.

Shorty007 22-11-09 17:57

Commander Keen :D

OiP 22-11-09 18:03

Ik wacht nog steeds op Nova en GTA Chinatown Wars *zucht*

createurdupain 23-11-09 18:34

Ik wacht op een lijst van LPG stations in heel Europa. Erg handig voor vakantie

deudekom 24-11-09 13:33

Ik zoek een app voor het registreren van gereden kilometers van de lease auto...

I_Richard 24-11-09 15:07

last fm
 
ik wacht al tijden dat de last fm applicatie.
Hij is al wel beschikbaar alleen niet in de nederlandse itunes store.

DKKKK 27-11-09 12:16

Ik wacht op Driver. Man wat heb ik daar een lol mee gehad op de PS1 :O De screenshots zien er geweldig uit, de graphics zijn flink opgepoetst.

DrChrizzz 27-11-09 19:26

professor layton

kai824 27-11-09 19:36

professor layton zal je nooit zien want dat is mede van Nintendo

iDirk 29-11-09 18:49

Hier wacht ik op:

http://uiremote.wordpress.com/

Pneumi 01-12-09 23:45

Waar ik echt naar uitkijk is een goede Nederlandstalige hoofdpijndagboekapp. Ik heb wel een redelijke Engelstalige, maar als ik koppijn heb, heb ik geen zin in vertalen. Ben op zoek naar een app waar je soort hoofdpijn, sterkte, medicatie of andere behandeling, duur, triggers en dergelijke kan noteren. Waarin ik het liefst voor meerdere personen een dagboek kan aanmaken en waar mooie tabellen uitkomen die ik bv kan mailen en uitprinten voor mijn ongelovige huisarts.
Dus als iemand hier zich aangesproken voelt om iets te maken? Ik zou er wel wat voor neerleggen en ik denk duizenden met mij.

garth 18-01-10 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutran (Bericht 360431)
ik wacht op grooveshark, beetje zelfde als spotify maar dan wereldwijd beschikbaar

tja hier wacht ik ook al een tijdje op... grooveshark zelf ook denk ik.... :(

KiMZz 20-01-10 19:59

Nog steeds een RTL-gemist app.. Dacht dat ik dat hier al had gepost maar kan t niet meer terugvinden :S

lotusdiver 06-02-10 11:03

A2 racer
 
ik zou graag A2 racer op de iphone willen hebben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.