iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

lumikiller 14-10-09 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 366202)
Ik steek deze gewoon bij mijn blazwijzer.
Ps;je kan trouwens zelf een app van hattrick maken via je iphone,ik ben alleen vergeten hoe het nu juist alweer moet maar ik heb het dus al zelf gekunnen en ik tikte erop net zoals bij alle andere apps en kwam uiteraard op hattrick uit.
Dus er hoeft voor deze geen app gemaakt worden.Je kan het zelf doen.

bij mij staat ie ook in de bladwijzers maar is op sommige momenten toch wat lastig om spelers te selecteren voor wedstrijden . beetje onhandig allemaal . daarom zou ik het handig vinden als er iemand met verstand van apps maken zich er eens op laat gaan .

apotheosis 14-10-09 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 366809)
bij mij staat ie ook in de bladwijzers maar is op sommige momenten toch wat lastig om spelers te selecteren voor wedstrijden . beetje onhandig allemaal . daarom zou ik het handig vinden als er iemand met verstand van apps maken zich er eens op laat gaan .

Spelers slecteren voor wedstrijden?Tja,uitvergroten he,je hebt maar een klein schermpje dus je zal altijd moeten uitvergroten en verkleinen.
Ik veronderstel je wel weet hoe het moet :).
Op deze manier lukt dat heel goed vind ik,tis een gewoonte.
Mijn ploeg instellen doe ik toch nog altijd het liefste op een grote computer.Ik gebruik hattrick vooral als ik niet thuis ben om te kijken voor hoeveel mijn spelers aan het aflopen zijn of om mijn match te volgen of eventueel mocht ik dan toch iets verkeerds hebben gedaan bij mijn opstelling ik het nog kan rechttrekken dan.

arne_vn 14-10-09 16:35

De radio functie :)

-> Apple bezig met ontwikkelen eigen radioapplicatie voor iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl

lumikiller 15-10-09 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 366828)
Spelers slecteren voor wedstrijden?Tja,uitvergroten he,je hebt maar een klein schermpje dus je zal altijd moeten uitvergroten en verkleinen.
Ik veronderstel je wel weet hoe het moet :).
Op deze manier lukt dat heel goed vind ik,tis een gewoonte.
Mijn ploeg instellen doe ik toch nog altijd het liefste op een grote computer.Ik gebruik hattrick vooral als ik niet thuis ben om te kijken voor hoeveel mijn spelers aan het aflopen zijn of om mijn match te volgen of eventueel mocht ik dan toch iets verkeerds hebben gedaan bij mijn opstelling ik het nog kan rechttrekken
dan.

zo doe ik het ook maar het kan handiger lol

Sterke-Jerke 05-11-09 16:23

Last.fm zou ik graag zien.
Helaas alleen nog maar in UK of US te verkrijgen.

zorphion 05-11-09 20:53

IK wacht op NOVA. Het ziet er erg goed uit, en natuurlijk is het weer van gameloft

Rsport20 06-11-09 00:21

Wijngids 2010 en die is net uit :D :D

OiP 06-11-09 09:45

Nova en GTA chinatown wars.

Ook Nfs shift ziet er veelbelovend uit.

RHCPeter 06-11-09 09:58

Settlers wacht ik nu dus op. Als het goed is deze maand!

Zephyer 06-11-09 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Makstra Jr. (Bericht 366241)
FTD App & RTL Gemist

// Makstra Jr.

Financial Times Duitsland ? (FTD - your iPhone offline reader for the FTD) :D

hanicole 06-11-09 21:54

een app van topgear lijkt mij wel wat...

WDS001 06-11-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanicole (Bericht 380692)
een app van topgear lijkt mij wel wat...

Lijkt mij ook leuk :) Zijn daar plannen voor?

hanicole 06-11-09 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380693)
Lijkt mij ook leuk :) Zijn daar plannen voor?

Ik weet het niet. maar ik hoop het van wel:)

Guest-20180409093718 07-11-09 15:39

Ik wacht op:

- File-Flits: geeft je de verkeersituatie + files en flitspalen op je route van A naar B
- Trein België: de app Trein bestaat al maar de Hollanders zijn de Belgen blijkbaar voor...
- NFS Shift: NFS Underground reeds uitgespeeld, zalig spel!

WDS001 07-11-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 380355)
Settlers wacht ik nu dus op. Als het goed is deze maand!

Je hebt geluk, die is vandaag uitgekomen ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 (Bericht 380930)
Ik wacht op:

- File-Flits: geeft je de verkeersituatie + files en flitspalen op je route van A naar B
- Trein België: de app Trein bestaat al maar de Hollanders zijn de Belgen blijkbaar voor...
- NFS Shift: NFS Underground reeds uitgespeeld, zalig spel!

Trein België bestond toch al? Alleen is die onlangs uit de App Store gehaald :rolleyes:
Need For Speed Shift voor de Xbox is niet zo goed, dus hopelijk op de iPhone beter!

OiP 07-11-09 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380942)
Need For Speed Shift voor de Xbox is niet zo goed, dus hopelijk op de iPhone beter!


Zelf getest of van horen zeggen? Vond de graphics er namelijk fantastisch uitzien. Zal wel ergens een review lezen :)

Edit: Ik wacht nog steeds op GTA, Nova en NFS Shift

WDS001 07-11-09 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OiP (Bericht 380944)
Zelf getest of van horen zeggen? Vond de graphics er namelijk fantastisch uitzien. Zal wel ergens een review lezen :)

Zelf getest met de demo voor Xbox 360. Forza Motorsport 3 is véél beter :rolleyes:

Off-topic
200 posts! Proficiat :D


OiP 07-11-09 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 380945)
Zelf getest met de demo voor Xbox 360. Forza Motorsport 3 is véél beter :rolleyes:

Off-topic
200 posts! Proficiat :D



Over Forza Motorsport is er niks dan lof dus Shift heeft bij deze een degelijke concurrent.

Off-topic
Dankje ! :D


Guest-20180409093718 07-11-09 16:16

Citaat:

Trein België bestond toch al? Alleen is die onlangs uit de App Store gehaald :rolleyes:
Need For Speed Shift voor de Xbox is niet zo goed, dus hopelijk op de iPhone beter!
Heb regelmatig naar Trein België gezocht maar zonder resultaat... Zal deze wel gemist hebben zeker. NFS Shift op Xbox360 vind ik om eerlijk te zijn zeer realistisch en zie dus uit naar de game voor iPhone :)

Bogucci 08-11-09 15:33

Ik zou heel graag een Nederlandse versie van 2Across willen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.