iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

Beejay 29-08-09 10:56

Ik wacht op MyTvGuide :-)

daveve 29-08-09 10:59

Ik wacht op uitzending gemist.

marco_sire 29-08-09 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 344508)
allemaal mooi en aardig
maar ik heb geen ifone studie genoten
dus
a waar haal ik stemme vandaan
en b wtf is ssh en vif en chk en
waar zie ik date60 vif
gr mrfred

stemmen zijn overal op het net te vinden maar dat mag hier niet besproken worden. stemmen van tomtom bestaan uit 2 bestanden: 1x .vif-bestand en 1x .chk-bestand.

i.p.v. ssh kan je iphonebrowser gebruiken (tool om de mappenstructuur van je iphone te bekijken en aan te passen). hiermee ga je naar de juiste map in je iphone en vervang je een bestaande stem (bijvoorbeeld data60.vif en data60.chk door jouw stemmen).

nu duidelijk?

mrfred 29-08-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire (Bericht 344664)
stemmen zijn overal op het net te vinden maar dat mag hier niet besproken worden. stemmen van tomtom bestaan uit 2 bestanden: 1x .vif-bestand en 1x .chk-bestand.

i.p.v. ssh kan je iphonebrowser gebruiken (tool om de mappenstructuur van je iphone te bekijken en aan te passen). hiermee ga je naar de juiste map in je iphone en vervang je een bestaande stem (bijvoorbeeld data60.vif en data60.chk door jouw stemmen).

nu duidelijk?

maar dan moet je ifone ge jb,t zijn????

marco_sire 29-08-09 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 344666)
maar dan moet je ifone ge jb,t zijn????

yep, zonder jailbreak kan je niet naar de mappenstructuur met iphonebrowser.

mrfred 29-08-09 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire (Bericht 344667)
yep, zonder jailbreak kan je niet naar de mappenstructuur met iphonebrowser.

zoiets dacht ik al
dank in elk geval

marco_sire 29-08-09 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 344668)
zoiets dacht ik al
dank in elk geval

zit nou toch weer te twijfelen.......je kan sowieso het freewareprogramma ifunbox (de iphonebrowser) even downloaden en kijken of je op de mappen van je iphone kan komen (dan werkt het dus zonder jailbreak): i-FunBox | File Manager and Hi-Speed Transfer Tool for iPhone and iPhone 3G (iFunBox Download Page)

mrfred 29-08-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire (Bericht 344672)
zit nou toch weer te twijfelen.......je kan sowieso het freewareprogramma ifunbox (de iphonebrowser) even downloaden en kijken of je op de mappen van je iphone kan komen (dan werkt het dus zonder jailbreak): i-FunBox | File Manager and Hi-Speed Transfer Tool for iPhone and iPhone 3G (iFunBox Download Page)

volgens mij lees ik dus dat je je ifone moet jb-een

kuotje 29-08-09 13:59

themeprogramma voor een niet gejailbreakte iphone

marco_sire 29-08-09 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 344679)
volgens mij lees ik dus dat je je ifone moet jb-een

het eerste wat ik dus zie op de ifunbox site: no jailbreak needed......;)

mrfred 29-08-09 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire (Bericht 344695)
het eerste wat ik dus zie op de ifunbox site: no jailbreak needed......;)

toch als ik het programma opent
en een map kies
dan staat er te lezen aan de rechterkant dat er voor bepaalde dingen een jb nodig is

WDS001 29-08-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 344699)
toch als ik het programma opent
en een map kies
dan staat er te lezen aan de rechterkant dat er voor bepaalde dingen een jb nodig is

Kan je die stemmen niet met Winrar aanpassen in de ipa op je pc dan hoef je toch niet in je iPhone te zoeken?
Voor zulke dingen heb je in ieder geval een jailbreak nodig, net zoals bij Diskaid kan je waarschijnlijk wel enkele dingen zonder jailbreak zoals filmpjes afhalen, maar voor die bestanden aan te passen zal je wel jailbreak nodig hebben denk ik..

En ik denk dat je er beter een nieuw topic over maakt, want we wijken helemaal van het oorspronkelijke topic af ;)

mrfred 29-08-09 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 344704)
Kan je die stemmen niet met Winrar aanpassen in de ipa op je pc dan hoef je toch niet in je iPhone te zoeken?
Voor zulke dingen heb je in ieder geval een jailbreak nodig, net zoals bij Diskaid kan je waarschijnlijk wel enkele dingen zonder jailbreak zoals filmpjes afhalen, maar voor die bestanden aan te passen zal je wel jailbreak nodig hebben denk ik..

En ik denk dat je er beter een nieuw topic over maakt, want we wijken helemaal van het oorspronkelijke topic af ;)

we laten het hier bij en gaan over naar het topic

dan zou ik wel wilen zien
track and field
of iets van max paine

Air330 01-09-09 15:11

Weet iemand of er een App is die het mogelijk maakt om op een snelle manier Wi-Fi, 3G en evt Bluetooth aan en uit te zetten...

zo niet dan wacht ik op zo'n APP :D:D

groet EJ

daveve 01-09-09 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Air330 (Bericht 346030)
Weet iemand of er een App is die het mogelijk maakt om op een snelle manier Wi-Fi, 3G en evt Bluetooth aan en uit te zetten...

zo niet dan wacht ik op zo'n APP :D:D

groet EJ

Dat kan alleen met een jailbreak. Programma heet SbSettings.

Air330 01-09-09 15:29

Bedankt voor je snelle reactie, ik had gehoopt op een APP die deze mogelijkheid zou bieden.

Dat schakelen tussen Wi-Fi/3G en BT gaat wel maar het kan makkelijker.

Shorty007 01-09-09 15:33

Tja met een Jailbreak zijn er genoeg alternatieven mja zonder JB niet geloof ik.

Air330 01-09-09 15:35

Moet ik mezelf toch maar gaan verdiepen in de jailbreak materie.:rolleyes:

Thx

Clemenza 01-09-09 15:36

Ik wacht op Chinatown wars (vooral op de screens :) )

noedie 01-09-09 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 344685)
themeprogramma voor een niet gejailbreakte iphone

inderdaad :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.