iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

truckdiver 01-09-09 15:46

ik wil een app zodat je je muziek draadloos kan afspelen via de airport express, en dit niet via remote via itunes op je mac moet doen

c0mpaq 03-09-09 18:55

ik wacht op

Lumines
Command and Conquer
GTA Chinatown wars
9292 ov App

lijken me stuk voor stuk toppers

Shorty007 23-09-09 10:56

Ik wacht nog steeds op Bookworm!!! :D
Deze is nu in het Engels in de App Store, maar niet in het NL :( :( :( :(
Baal hier zooo ontzettend van.

apotheosis 23-09-09 13:14

shrek kart

ℜuben 23-09-09 15:40

Ik hoop nog steeds op het toelaten van een fatsoenlijke Commodore 64 emulator waarin ik mijn eigen PRG en D64 bestanden kan gebruiken, dus niet zo'n ding met een paar fixed spelletjes standaard.

apotheosis 23-09-09 15:51

Heeft er iemand een idee hoe het komt dungeon hunter niet meer in de itunes store staat?
Ik heb deze game nochthans kunnen downloaden en gisteren nog gespeeld,topgame,beste game op de iphone.

kuotje 23-09-09 16:00

ik heb hem ook :)
maar idd nu ik kijk staat hij er niet meer in.
Misschien vanwege een rechtenkwestie of iets dergelijks .
het zal maar zoiets zijn;p

Froggle 23-09-09 17:44

Wat apps die gebruik maken van Augmented Reality. Zoals die app op de frontpage over Winkels en niet te vergeten de Bus/Trein app.

apotheosis 23-09-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 355684)
ik heb hem ook :)
maar idd nu ik kijk staat hij er niet meer in.
Misschien vanwege een rechtenkwestie of iets dergelijks .
het zal maar zoiets zijn;p

Ik zit voorlopig een beetje vast maar zou begot niet weten hoe ik het moet gaan uitleggen,volgens mij doe ik iets heel simpels verkeerd of ik iets over het hoofd zie ofzo,mijn engels is niet zo goed dus kan zijn ik wat mislezen heb of mis begrepen heb.

Maar ik zal er wel aanuit geraken zenne.
Tis allesins een topgame he,echt super.

iMick 24-09-09 14:06

Dungeon Hunter is uit de store gehaald omdat die halver wegen vastloopt bij de forge en de in-game music player is bugged. Gameloft werkt op dit moment aan een rerelease.

On-topic:
Ik zit te wachten op:
GTA: Chinatown Wars
Command & Conquer
Rolando 3
Hardgore
Nova
Eliminate
Need for Speed: Shift
en updates van:
Minigore
Dungeon Hunter

kuotje 24-09-09 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 355781)
Ik zit voorlopig een beetje vast maar zou begot niet weten hoe ik het moet gaan uitleggen,volgens mij doe ik iets heel simpels verkeerd of ik iets over het hoofd zie ofzo,mijn engels is niet zo goed dus kan zijn ik wat mislezen heb of mis begrepen heb.

Maar ik zal er wel aanuit geraken zenne.
Tis allesins een topgame he,echt super.

ja hij is echt leuk! En idd ik kom hij loopt vast :p jammer

kuotje 02-10-09 08:39

een soort football manager :D zou wel leuk zijn.
ben nu helemaal verslaafd aan football manager 09

Takenzo 02-10-09 09:37

Ik wil een app waarbij je een boodschappen lijstje kan maken en dat hij dan zegt bij welke supermarkt het totaal het goedkoopste is, en hoeveel het scheelt

I_Phone 03-10-09 17:45

Ik zou wel graag een goed werkende app willen die het batterij niveau in de gaten houdt...
Nee, nee.... niet zoals de velen die er al zijn...maar eentje die (gewoon, zoals bij alle andere gewone phones) een toontje geeft als het batterijniveau te laag is.

Lijk me toch niet zo moeilijk... toch heb ik er nog nooit eentje gevonden...

apotheosis 03-10-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I_Phone (Bericht 360294)
Ik zou wel graag een goed werkende app willen die het batterij niveau in de gaten houdt...
Nee, nee.... niet zoals de velen die er al zijn...maar eentje die (gewoon, zoals bij alle andere gewone phones) een toontje geeft als het batterijniveau te laag is.

Lijk me toch niet zo moeilijk... toch heb ik er nog nooit eentje gevonden...

Dit is toch niet nodig?Aangezien je dit kan instellen via instellingen en dan bij gebruik batterij percentage instellen en deze laat weten wanneer je nog 10% EN 20% hebt.

dutran 04-10-09 01:49

ik wacht op grooveshark, beetje zelfde als spotify maar dan wereldwijd beschikbaar

Igor 04-10-09 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 360340)
Dit is toch niet nodig?Aangezien je dit kan instellen via instellingen en dan bij gebruik batterij percentage instellen en deze laat weten wanneer je nog 10% EN 20% hebt.

ja, maar dat kun je verder niet aanpassen en alleen de 3gs laat standaard procenten zien in de menubalk..

OiP 04-10-09 11:40

Zit te wachten op:
-Command and conquer
-Nova (!)
-33rd division

Weet iemand releasedates?

I_Phone 04-10-09 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 360340)
Dit is toch niet nodig?Aangezien je dit kan instellen via instellingen en dan bij gebruik batterij percentage instellen en deze laat weten wanneer je nog 10% EN 20% hebt.


Is dat zo???

Vertel... ik heb namelijk nog niet zo lang een iPhone...
Geeft ie dan ook een geluidsignaal???

apotheosis 05-10-09 02:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I_Phone (Bericht 360839)
Is dat zo???

Vertel... ik heb namelijk nog niet zo lang een iPhone...
Geeft ie dan ook een geluidsignaal???

Ik heb u uitgelegd hoe je het kan instellen,fluitje van een cent,je krijgt geen geluidssignaal maar vanaf je maar 20% meer hebt komt het op je scherm tevoorschijn en bij 10% nog eens.
Helaas geen geluidje maar als je bv met je iphone bezig bent of games aan het spelen bent, terwijl je de game aan het spelen bent dan stopt deze en gaat de melding tevoorschijn komen van 10-20% snap je?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.