YouTube discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het volgende: Als ik op YT een filmpje wil afspelen krijg ik de volgende melding: Voor YouTube-video's is een mobiele data of wifi verbinding vereist. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Het volgende:
Als ik op YT een filmpje wil afspelen krijg ik de volgende melding: Voor YouTube-video's is een mobiele data of Wi-Fi verbinding vereist. Heb een i150 abbo via T-Mobile. Wat is hier aan de hand of wat moet ik veranderen in de instellingen? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me duidelijk.
3G of Wi-Fi aanzetten. |
|
|||
|
|||
![]() helpt niet. Wi-Fi wel, maar niet overal beschikbaar
|
|
||||
|
||||
![]() Als 3G aanstaat: heb je dan wel gewoon internet, email e.d en doet alleen you-tube het niet? Of doet alles het niet?
Oftewel: heb je 3G wel goed ingesteld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wi-Fi is inderdaad niet overal beschikbaar... vrij logisch.
Maar wanneer heb je dat probleem, echt altijd of af en toe? Als Wi-Fi aanstaat, moet je thuis of bij een Wi-Fi hotspot (met goede instellingen) gewoon kunnen kijken, met 3g moet dit vrijwel overal kunnen. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wel email, internet
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je uberhaupt wel 3G bereik ?
|
|
||||
|
||||
![]() kom kom, daar zijn genoeg topic's over
![]() Maar ik lees dat email en internet het wel doen, dat houd dus in dat het aan you-tube ligt. Misschien daar een instelling in. Weet het niet, gebruik het zelf nooit. Misschien al een keer de al-oude reboot geprobeerd? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Zonder 3G geen YouTube. Dus met dat cirkeltje ga je het dan niet redden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() je iphone herstarten ...
... oftewel uit/aan zetten |
|
||||
|
||||
![]() AHh, dat is dat circeltje wat ik altijd zie
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken. Laatst gewijzigd door Jakiie; 27-10-08 om 16:37. |
|
||||
|
||||
![]() Internet heb ik inderdaad uitgezet
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe fix je youtube op een 2.1,,, mij is t nog steeds niet gelukt ,, dus als iemand mij wil helpen,,alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dus het probleem is eens dat als ik een op een filmpje van youtube klik, geeft die door film kan niet worden afgespeeld.
Dit is pas sinds 2 dagen dat dit zo is. En nu ook met mijn draadloos internet thuis, waar ik 2 dagen geleden ook nog gebruik van maakte. Geeft nu door geen verbinding mogelijk met netwerk. Wat kan ik hier aan doen?? |
|
|||
|
|||
![]() hier ook het geval. geen youtube ondanks Wi-Fi verbinding, maar het vreemde is dat hij sommige wel afspeelt, maar die ik een paar dagen terug heb bekeken speelt hij niet af.
Vreemd? Laatst gewijzigd door corne67; 25-02-09 om 12:24. Reden: onvolledig |
|
|||
|
|||
![]() Maar wat zou er dan mis kunnen wezen met mijn Wi-Fi??
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube | DiPhone | iPhone algemeen | 17 | 06-08-10 14:58 |
YouTube | pancu007 | Archief | 1 | 24-08-08 18:13 |
Video: YouTube | koolenboer | Muziek, foto & video | 23 | 23-06-08 09:08 |
Video: Youtube | leslow | Muziek, foto & video | 2 | 05-06-08 18:15 |
Youtube? | DertKesh | Archief | 1 | 02-01-08 22:21 |
|