update OS 2.1 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bepaalde programma's uit de appstore wil downloaden komt er te staan voor deze programms is Iphone OS 2.1 Vereist ... Update om toegang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update OS 2.1
Als ik bepaalde programma's uit de appstore wil downloaden komt er te staan voor deze programms is Iphone OS 2.1 Vereist ... Update om toegang tot deze programma te hebben... zoiets komt er te staan....
heb laatst alles geupdated heb nu firmware 2.1 kunnen jullie mij please helpen... en ik kan ook niet installer installeren heb alleen cydia? alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dan ga je blijkbaar toch niet de laatste firmware erop hebben staan.
wat zegt itunes als je je iphone aansluit? Dat je firmware 'up to date is' erop hebt staan of dat je kan updaten? gelieve ook je profiel aan te passen van 1.1.4 naar de firmware die je er nu hebt staan.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik hem aansluit aan itunes komt er te staan Er is een nieuwe versie van de iphone software (2.1) beschikbaar wilt u deze nu installeren?
Als ik op niet installeren druk komt er te staan: ER is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw ihpone wilt u deze update nu downloaden? Als ik het download en bijwerk Dan is alles weer weg |
|
||||
|
||||
Probeer deze handleiding eens te volgen
https://forum.iculture.nl/f59/i...2g-iphone.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
|
|