Kan niets installeren van Appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals ik 2 posten terug als zei heb ik dus wel de oplossing! gewoon zoals beschreven staat op de site van ipodtouched alles gedaan zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dus wel de oplossing!!
zoals ik 2 posten terug als zei heb ik dus wel de oplossing! gewoon zoals beschreven staat op de site van ipodtouched alles gedaan zoals het daar staat en ik kan alles weer gebruiken, appstore allerlei updates binnen gekregen en ook de cracked apps werken perfect! ga alleen nog niet updaten naar 2.2! eerst een custom firmware M
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren?? | jorisposma | iPhone Apps | 3 | 09-01-10 20:16 |
Problemen met her-installeren appstore apps | gerard2706 | iPhone Apps | 9 | 11-08-09 23:16 |
Problemen na installeren van Appstore Patch v2.0.2 | StoffelXYZ | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-08-08 17:09 |
|
|