Facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij verwar je facebook mobile met de Facebook App. Facebook mobile heeft volgens mij niets met de app te maken, maar je krijgt dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volgens mij verwar je facebook mobile met de Facebook App. Facebook mobile heeft volgens mij niets met de app te maken, maar je krijgt dan sms-jes etc. Dus naar je mobiele nummer.
De facebook app is echter een doogewone app waarmee je via internet (dus niks met je mobiele nummer) kan facebooken... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het probleem is gewoon als ik mijn facebook app open op mijn iphone dat deze zicht opent in safari. Waardoor ik dus niet kan chatten e.d. En ik eigenlijk niet gebruik maar van de app.
Ik heb de app als eens verwijdert maar dit helpt niet! Wat nu? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2011 om 11:34 ---------- Het rare is, als mijn zus op mijn iphone inlogt bij facebook app het helemaal normaal is! |
|
||||
|
||||
Her-installeer je app en log voor de zekerheid in met je email in plaats van je mobiele nummer. Verder zijn er 0,0 Facebook Mobile opties geïntegreerd in Facebook for iOS.
Om je mobiele nummer opnieuw toe te voegen aan je Facebook account, ga je naar deze profielinstellingen en voeg je je nummer toe aan je profiel. Je kunt je nummer hier registeren voor Facebook-smsjes. Maar aangezien je een iPhone hebt is dat geldverspilling. Vraag jezelf goed af of je dit wel dubbelop wilt. Het enige waar ik Facebook Mobile voor gebruik is: A. Inloggen. B. Inlog verificatie (je kan niet inloggen zonder de PIN code die in sms naar je # gestuurd wordt) |
|
|||
|
|||
Facebook Notificaties
Hey,
Ik heb sinds een tijdje wat problemen met de facebook notificaties. Ik krijg geen meldingen meer, en ook geen badges als er iets op mijn facebook gebeurd. Terwijl als ik de app open, er dan een bericht komt dat er iets op mn wall is gepost bijvoorbeeld.. Heeft iemand er ook last van, en evt een oplossing voor? Groeten, |
|
|||
|
|||
Komt omdat je iPhone gejailbreakt is, heb ik ook lang naar zitten zoeken.
Hopelijk is de nieuwe methode van Comex verbeterd, en is dit verholpen. |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen mijn Iphone niet gejailbreakt, dus daar kan het helaas ook niet aan liggen.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij je instellingen en dan meldingen. Daar kun je aangeven welke apps meldingen en geluiden mogen versturen. Misschien staan ze van Facebook wel uit...?
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde.....
Dan wel een melding, dan weer niet...... Als er gepost word of een reaktie is, krijg ik die melding weer wel via de mail binnen. Heb die optie uit gezet en ging ff goed, nu krijg ik al die mailtjes weer wel Komen er opeens 20 mailtjes binnen, niet blij mee |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Probeer even uit of herinstalleren van Facebook werkt. Zorg wel dat je wi-fi en/of 3G aanstaan, zonder een van beide krijg je nauwelijks een verbinding natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees de reviews maar in de App Store, de App is crapper en crapper geworden de afgelopen updates..... |
Labels |
app, berichten, check-in, facebook, iphone, photo, places, push notifications, upload |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook notificaties | CrimpyRex | iPhone Apps | 0 | 15-02-11 11:33 |
|
|