iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25264-facebook.html)

Timmeh_ 25-02-10 21:22

// Discussies samengevoegd.

Scooter 01-03-10 21:00

vindt het wel handig dat je contactpersonen kan syncen vanuit facebook naar adressenboek met foto"s erbij !!

deargonaut 07-05-10 13:39

Facebook laadt geen nieuwe berichten
 
Hallo,

Zoals de titel al zegt. De Facebook-app laadt geen nieuwe berichten. De rest doet ie wel (notofications, requests, friends, inbox etc.), alleen de wall dus niet. Ik heb mezelf uit- en ingelogd en dit werkt ook niet.
De webapp doet het wel.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Dank en groet

edit:
zodra ik 'live feed' wijzig in een ander bijvoorbeeld 'publirk' werkt het wel :-/

mobilelord 21-06-10 12:05

Facebook stuurt mij geen push notificaties
 
Hoi,

ik krijg dus nooit notificaties binnen van Facebook. Ik had gehoopt met de update van 19/06 dat het probleem verholpen zou zijn... helaas steeds geen notificaties :(:confused:
Ik heb bij de instellingen/berichtgeving aan staan.
In instellingen/Facebook heb ik daar ook alles aan staan...
Mijn toestel is een iPhone 3G met 3.1.3 en jailbreak...
heb ook al eens geprobeerd met alles te wissen (de app te deleten) en dan terug te installeren maar geen succes...

iemand die mij hier kan helpen aub?

alvast bedankt

Marie76 24-06-10 05:19

Facebook settings zelfde als computer
 
Hallo,


Weet iemand hoe je op de iphone hetzelfde beeld kan krijgen van facebook zoals je zou krijgen als je met de computer zou inloggen op je facebook account? Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het kan maar ze weten niet hoe :mad:

Graag hoor ik van jullie.

Thx alvast :)

Marie

Timmeh_ 24-06-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mobilelord (Bericht 468200)
Hoi,

ik krijg dus nooit notificaties binnen van Facebook. Ik had gehoopt met de update van 19/06 dat het probleem verholpen zou zijn... helaas steeds geen notificaties :(:confused:
Ik heb bij de instellingen/berichtgeving aan staan.
In instellingen/Facebook heb ik daar ook alles aan staan...
Mijn toestel is een iPhone 3G met 3.1.3 en jailbreak...
heb ook al eens geprobeerd met alles te wissen (de app te deleten) en dan terug te installeren maar geen succes...

iemand die mij hier kan helpen aub?

alvast bedankt

Krijg je van andere applicaties wel Push binnen? Zo nee, dan ik Push Doctor (welke je kan vinden in Cydia) voor jou de oplossing ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie76 (Bericht 474280)
Hallo,


Weet iemand hoe je op de iphone hetzelfde beeld kan krijgen van facebook zoals je zou krijgen als je met de computer zou inloggen op je facebook account? Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het kan maar ze weten niet hoe :mad:

Graag hoor ik van jullie.

Thx alvast :)

Marie

Met Safari naar Facebook gaan? Dan krijg je de mobiele website van Facebook. Wil je echt de desktop-versie zien, dan kan je via Cydia User Agent Faker downloaden :)

ghaghamashibaba 24-06-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 474303)
Krijg je van andere applicaties wel Push binnen? Zo nee, dan ik Push Doctor (welke je kan vinden in Cydia) voor jou de oplossing ;)



Met Safari naar Facebook gaan? Dan krijg je de mobiele website van Facebook. Wil je echt de desktop-versie zien, dan kan je via Cydia User Agent Faker downloaden :)

Of je kan gewoon vanonder aan de mobiele pagina op "volledige site" duwen in Safari

WDS001 24-06-10 12:36

 Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties

johnnyshome 01-08-10 20:27

Facebook / Push Up berichten
 
Bij mijn Push Notifications van Facebook staat alles op aan maar toch krijg ik geen Push Up berichten binnen.

xynta 01-08-10 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnyshome (Bericht 509756)
Bij mijn Push Notifications van Facebook staat alles op aan maar toch krijg ik geen Push Up berichten binnen.

Berichtgevingen in het instellingen scherm wel aan staan?

Zo ja, probeer dan even een herstelpunt aan te maken en je iPhone even te herstellen. Wellicht foutje plaats gevonden tijdens een update ofzo? Ontvang je wel andere push notificaties (anders kan het ook aan de Facebook App liggen) :)

N33D 09-08-10 03:12

Inlog probleem Hyves en Facebook
 
Mijn vriendin heeft sinds een week problemen met de applicatie van Hyves en een paar dagen later deed ook Facebook het niet meer. Alhoewel, de applicaties starten wel op maar er kan niet ingelogd worden. Zij heeft een 3G en ik een 3GS.. Ik heb zelf geen problemen en kan gewoon inloggen. Maar ook met mijn inlog gegevens kan ik niet inloggen op haar telefoon.

Ik heb gekeken of cookies geaccepteerd worden bij de instellingen van de app maar ik kan niets in die trend vinden. Wel kan ze op de MSN app gewoon inloggen.

Ik hoop dat jullie mij, maar vooral haar kunnen helpen..

shapezzz 09-08-10 04:13

Misschien even de Hyves-App opnieuw erop zetten wellicht helpt het ;)

N33D 09-08-10 11:50

Ja we hebben ook al 2x de apps opnieuw geinstalleerd... Zonder succes.. :(

N33D 10-08-10 13:16

Iemand nog met een oplossing? :confused:

FridgeNL 10-08-10 13:47

Er is voor de Hyves app een update, misschien dat deze je probleem verhelpt.

Citaat:

Wat is nieuw in versie 4.1.12888
- Gebruikers met speciale karakters in hun wachtwoord kunnen weer inloggen
- De app werkt weer op de iPad

N33D 10-08-10 13:52

Thanks, zit momenteel op mijn werk maar heb het doorgestuurd naar d'r

N33D 10-08-10 14:57

Hmm blijkt ook niet te werken!

Op Google vind ik ook wel een paar mensen die het hebben.. Maar zonder oplossing..

Coolkenneth 10-08-10 15:16

Ik heb hetzelfde probleem met Twitter en Windows live messenger ;)

Rivinn 20-08-10 10:07

Facebook 3.2 "ERROR Unable to load ..."
 
Hallo,

Sinds ik gisteren de Facebook app heb geupdate krijg ik een error dat het niet mogelijk is te connecte met de server. Nog mensen met dit probleem?

Mvg,

Rivinn

Bomans 20-08-10 10:24

Heb je bitesms geïnstalleerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.