iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25264-facebook.html)

apotheosis 23-12-10 14:53

Niemand die goeie andere apps weet voor facebook ofzo?

En bestaan er echt geen zaken waar je bewegende beelden mee kan doorsturen en kan ontvangen en uiteraard op facebook enzo kan plaatsen en die bewegen of bestaat dat niet.

Whatsapp heb ik maar das alleen voor naar mensen die die app ook hebben.

apotheosis 24-12-10 16:01

Precies niemand die meer weet :-).

Ander vraagsje dan; hoe krijg ik via een site bewegende beelden/plaatjes op facebook?
Het lukt me wel om de link te plakken maar dat wil ik niet, het is de bedoeling je meteen bewegende beelden te zien krijgt en niet de link waar je eerst nog eens moet opklikken.

andy1980 20-01-11 21:42

ik heb niet echt een probleem maar gewoon een vraag, als ik een status post op facebook via mijn iphone dan komt er altijd op posted via mobile web terwijl het bij vrienden als ze iets posten er via iphone opkomt? Waarom komt dat er bij mij nie op?

apotheosis 20-01-11 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 (Bericht 630781)
ik heb niet echt een probleem maar gewoon een vraag, als ik een status post op facebook via mijn iphone dan komt er altijd op posted via mobile web terwijl het bij vrienden als ze iets posten er via iphone opkomt? Waarom komt dat er bij mij nie op?

Dat kan je meende ik zelf instellen maar vraag begot niet meer hoe het juist moet ;).

Mss is het dit; instellingen-mail,contacten,agenda gaan en daar zie je onderaan staan; handtekening, ik denk het dat mss zal zijn?
Want bij mij staat er verstuurd vanaf mijn iphone 4 en ik kom daar ook niet aan ;).

andy1980 21-01-11 07:46

ja dit staat er bij mij ook maar is voor als je via email stuurt

apotheosis 21-01-11 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 (Bericht 630881)
ja dit staat er bij mij ook maar is voor als je via email stuurt

Hm, het kan niet moeilijk zijn he maar je moet het weten :).

andy1980 21-01-11 17:26

ja tis da he, denk dat niemand mij zal kunnen helpen

Timmeh_ 21-01-11 18:02

// Diverse discussies samengevoegd.

jennifer86 09-03-11 09:54

Facebook applicatie
 
Hoi mensen,

Ik had een vraagje over de iPhone en de Facebook applicatie daarvan.
Krijg je alle meldingen binnen van "vind ik leuk" van anderen? Dus als anderen "iets leuk vinden"?
Ik gebruik namelijk de concurrent, een Blackberry, maar daar ontvang ik dit soort meldingen niet van. Ik heb per ongeluk een "vind ik leuk" geklikt bij iemand en dat was totaal niet de bedoeling! Ik heb dat ongeveer meteen weggehaald, dus ik vroeg me af of die persoon dat dan ondanks dat ik het weggehaald heb nog steeds ontvangt?
Op internet is dat niet zo, maar misschien op iPhone wel?

Groetjes,
Jennifer

darickj 09-03-11 10:57

Nee je krijgt geen melding ervan, wat ik er van weet. Bij hyves wel.

kishanederzeel 21-03-11 23:38

Facebook
 
hallo heren en dames,

ik heb een klein vraagje, ik heb facebook op mijn iphone geinstalleerd en telkens als ik inlog dan logt dan duurd het heel lang voor dat die is ingelogd. Eenmaal ingelogd een paar seconden, en dan logt die weer automatisch uit. ga ik weer inloggen en dan kan ik naar profiel gaan of iets anders maar dan logt die ook weer na een tijdje uit. ik weet ook niet hoe dit komt en het is echt heel irritant. zouden jullie mij kunnen helpen?

joerieve 22-03-11 19:58

Ik heb precies het zelfde :S ik dacht dat het aan mijn iphone lag, maar hoordepaar vrienden er ook al over ...

paulT 30-03-11 11:44

Facebook crasht
 
Ik heb mijn iphone 3G(Tmobile) kunnen unlocken dus geen jailbreak meer nodig.
Ik draai nog steeds op 3.1.2
Sinds 2 dagen will mijn facebook app. niet meer opstarten.
Hebben anderen ook dat probleem??

paulT 30-03-11 11:58

Ik heb m er af gemept. App opnieuw geladen, en........hij doet ut weer.
Status>>opgelost

mike77 02-04-11 11:02

Problemen met uploaden pics met Facebook app
 
Hello,

Ik en enkele van mijn kameraden hebben last met het uploaden van pics naar Facebook via de officiële app.

Enig idee hoe het komt? Nog personen met hetzelfde probleem?

Greets,

Mike

Playground 02-04-11 23:08

Facebook photo upload --> niet dus...
 
Ik heb geen idee waarom, maar ik kan opeens geen foto's meer 'posten' vanaf m'n iPhone op Facebook... Krijg elke keer de melding:

"your photo could not be uploaded at this time. You can save this picture and try to upload it again later".

Reeds geprobeerd:
Heb reeds de app er af gegooid en her-installeert --> geen effect...
Heb de iPhone hersteld aan m'n Mac --> geen effect...
Heb Wi-Fi uit gezet en via 3G geprobeerd --> ook niet.

Wie herkend dit c.q. heeft er een oplossing voor...? Er is een leven naast Facebook, maar dat wat er leuk aan was werkt nu niet meer... ;-(

Thanks!

Jorusz 03-04-11 14:44

Had hetzelfde probleem en uit zichzelf was het opgelost!! Misschien updaten naar iOS 4.3 of zo?

DamianoCardinale 04-04-11 08:52

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem en wordt er echt crimineel van. Heel vreemd is wel dat het met mijn 3GS wel gaat en met mij iphone4 niet :(. Ik snap er echt niks van.

Heb jij al een oplossing??

Thanks!

ballegooier 04-04-11 09:06

Ik heb het ook zeer frequent. Hij zegt dan "your picture could not be uploaded at the moment - save picture for later?" Een dag later lukt het dan nog steeds niet. Wi-Fi of 3G, maakt geen verschil. Ik ben maar weer meer gaan werken (lees: foto's uploaden) via de browser op m'n computer thuis. Hoewel het laatste tijd wel weer eens een keer gelukt is.

Het is volgens mij een brakke app qua foto's: als ik foto's bekijk via de app krijg ik vaak eindeloos het draaiend laad symbooltje en na lange tijd 'Error' en blijft het beeld zwart. Of de foto wordt niet goed gerendered (?) en zit je naar 10 bij 10 pixels te kijken / hele blurry slechte kwaliteit beeld uitgesmeerd over je hele scherm....

DamianoCardinale 04-04-11 09:23

Ik heb gelezen dat heel veel mensen hier last van hebben...?!
Zou het kunnen dat dit ligt aan de IOS 4.3 / 4.3.1...?
Ik weet het niet zeker maar voor deze update werkte het wel. Zover ik weet.
FB komt ook niet met een update en reageren nergens op.
Ik heb ook vaak iets gezien dat het uitzetten van de locatievoorziening zou moeten helpen. Dit werkt ook bij mij niet.

Ik heb het idee dat het aan de software ligt omdat ik bij hyves eigenlijk hetzelfde probleem heb :(.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.