Adventure game: 1112 [App Store] discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) By the way, ik ben een paar weken geleden gestopt.. fijn om de hele dag met de hele stad over sigaretten te praten Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sigaretten
By the way, ik ben een paar weken geleden gestopt.. fijn om de hele dag met de hele stad over sigaretten te praten
Ik heb gevonden wat het probleem was. Het spel was een keer vastgelopen, en daardoor was mijn conversatie met de Stranger niet gesaved. En die had ik nodig voor het Groene Woord. Is goed gekomen. @M1ch3l:
Spoiler
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen wat ik met me goodmans file moet doen en hoe ik de iclone gebruik??
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er nog eenspel dat hierop lijkt voor de iPhone? Ik denk dat ik verslingerd ben aan adventure...
|
|
|||
|
|||
Ik heb de telefoon en het document van filici.... maar wat moet ik nu doen hij zegt dat het document niet compleet is ... iemand spoiler voor me ? kom niet verder. alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Episode twee zal nog wel anderhalf maand duren. Elke twee maand een episode las ik ergens volgensmij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
wacht nu met smart op sim city heb 1112 episode 1 ok uit nu, hoop dat de volgende delen toch wel wat langer zijn hoor.... |
|
||||
|
||||
Nou die code had wel gauw maar hoe ik die pillen nu naar binnen krijg is me een raadsel.
Dus als iemand een tip heeft.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De boiler werkt. Nu zit ik vast. Alle kamers gecontroleerd. Ik denk dat ik terug nr de badkamer moet...hoe geraak ik daar (badkamer verschijnt niet meer op de map). Zie ik iets over het hoofd? Pls help. Thx
|
|
|||
|
|||
het is niet de bedoeling dat de badkamer uit de map verdwijnt hierna...misschien spel ff opnieuw opstarten....?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval thx voor de zeer snelle reactie PS : gevonden... ik wist niet dat je in de "map" kon scrollen. Achja, wie zoekt die vindt .... Laatst gewijzigd door boeke; 29-11-08 om 21:19. Reden: zie PS |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me vertellen waar ik anna's sleutels en gsm kan vinden??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand toevallig ook een idee waar ik de sleutel vind om het account book te pakken?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
1112, adventure |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1112 the game, dit deel uitgespeeld | Feyenoord | iPhone Apps | 1 | 02-06-10 11:29 |
|
|