Adventure game: 1112 [App Store] discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Ja.. Of je laat Shorty het spel voor jou spelen? haha nja zeker als je dit soort games eigenlijk nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan die kluis niet eens vinden haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
spel uitgespeeld, kan niet wachten op het volgende deel
|
|
|||
|
|||
Verwachte datum, Februari, aldus een van de developers op een forum.
|
|
|||
|
|||
Hmm, helaas duurt dat nog wel even. Hoeveel Eps komen er eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
volgens mij 6
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ jdenijs
Ik neem aan dat je je portomonnee en de "iClone" al op zak hebt in het spel? Bel eerst Felicity eens door je iPhone rechtop te zetten. Ben er zelf ook net achter gekomen. Fantastische game trouwens. Zeer verslavend en heb net ff een nachtje over moeten slaan, omdat ik aan het spelen was en de tijd niet in de gaten had hahaha |
|
|||
|
|||
Zijn adventure-games als deze uberhaupt te doen zonder iets van walkthrough?
Ben niet zo'n die-hard gamer, heb me altijd prima vermaakt met Monkey Island (1, 2, 3, 4) en heb in Symbian 'Tetraedge.Return.to.Mysterious.Island.v1.00.S60v3.SymbianOS9.1' gegamed, maar niet zonder walktroughs... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren dit spel uitgespeeld.
Dit is toch best een geweldig game met een zeer hoge verslavingsfactor. Ik ben echt een liefhebber van dit soort games. Kan niet wachten op het volgende deel. |
|
|||
|
|||
heb hem net uitgespeeld erg leuk maar moeilijk spel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zo'n episode mag van mij wel wat langer duren, nu moet je zo lang wachten iedere keer |
|
||||
|
||||
Waar ligt ingodsnaam die stomme memo, of de sleutel van de lade in de badkamer? Ik kan de code maar niet vinden
|
|
|||
|
|||
lade in de badkamer hoeft helemaal niet open dacht ik hoor, daar is geen sleutel van ook... memo??
code van de kluis moet je hebben?
Spoiler
|
|
||||
|
||||
Had hem al gevonden, toch bedankt
|
|
|||
|
|||
Ik heb jullie reviews beetje door gelezen! maar ik vind het wel veel geld(6euro) dat je ervoor moet betalen, terwijl het een erg korte game is! Nu komt de vraag csi of 1112?
|
|
|||
|
|||
ja daar heb je helemaal gelijk in.
ik twijfel trouwens ook nog steeds of ik csi aan ga schaffen, maar ok csi schijnt erg kort te zijn dacht ik...is 1 case volgens mij maar |
|
|||
|
|||
ze zijn beide erg leuk om te spelen dus koop ze alletwee
|
Labels |
1112, adventure |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1112 the game, dit deel uitgespeeld | Feyenoord | iPhone Apps | 1 | 02-06-10 11:29 |
|
|