aantal menu bladzijdes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik weet niet precies waar ik deze vraag moet poste maar weet iemand hoe ik nog meer bladzijdes van de menu bij kan maken? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aantal menu bladzijdes
Hoi ik weet niet precies waar ik deze vraag moet poste maar weet iemand hoe ik nog meer bladzijdes van de menu bij kan maken? want ik krijg geen icoontjes meer in de menu want dat is helemaal vol. anyone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedoel je dat je eerste blad vol is?
(dus 20 applicaties) of zijn alle negen de bladen vol? aan het laatste kan ik niets doen, maar het eerste is simpel houdt een icoontje ingedrukt, tot ze gaan 'wiebelen' versleep een icoontje naar de rand van je 'bladzijde', dan zal deze op het volgende blad terechtkomen dit staat zelfs ergens op apple.com meen ik me te herinneren... |
|
|||
|
|||
EN aan DE 9 blz vol is bog 1 ding te doen OPRUIMEN die programma's !!!
Laatst gewijzigd door Gielk; 11-12-08 om 16:15. Reden: a vergeten bij de aan :S |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
20 Icoontjes per pagina, 9 pagina's.. 180 icoontjes totaal?
deze site zegt: Volgens Dr. Markenstein kunnen er maximaal 9 pagina's plus de 4 apps in de dock, ofwel 148 apps op je iPhone geinstalleerd worden. Al is de tiende pagina waarmee je van permanente apps af kunt komen, zoals Weather, Stocks en bv. Safari, een onbekend geheim. Voor aanwijzigingen volg deze link. Da's wel veel! Dacht dat ik al veel Apps in iTunes had staan, 92 stuks, & 10GB in mijn muziek Laatst gewijzigd door TheStijg; 12-12-08 om 17:53. |
|
||||
|
||||
Wat nou als je al je apps in een map van Catagories zet? heb je dan ook een max aantal???? Weet iemand dat?
|
|||
|
|||
ik hou die apps niet meer bij joh. maar dat programma van cydia is wel ok maar werkt niet echt goed vind ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hij blijft hangen en valt dan uit en duurt dan paar minuten voordat de tel weer aangaat. maar het is wel handig want kan nu meer erop zetten.
aleen ga hem dan toch maar verwijderen als ik er meer problemen mee krijg. want wil inderdaad niet dat ie straks niet meer aan wil gaan ofzo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
Iphone 4g Menu | robbie94 | Archief | 2 | 13-02-10 23:51 |
icons menu | Alwinkov | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 05-08-09 18:00 |
België: Proxi-menu | berndvp | Overige providers België | 4 | 03-09-08 19:05 |
Geen menu | SonnyDean | Archief | 2 | 29-07-08 12:05 |
|
|