Apps met TV OUT discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zijn er al apps in de appstore die een TV out ondersteunen zodat ik ze op mijn tv scherm kan zien? Zoja, de welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps met TV OUT
Hallo,
Zijn er al apps in de appstore die een TV out ondersteunen zodat ik ze op mijn tv scherm kan zien? Zoja, de welke dan Alvast bedankt, Funnyplay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nope, dit mag je niet gebruiken
|
|
||||
|
||||
waarom niet?
|
|
||||
|
||||
apple heeft de functie in de sdk gestopt, maar volgensmij laten ze geen apps toe tot de appstore die dit gebruiken, het is namelijk een ongedocumenteerde functie (geloof ik)
|
|
||||
|
||||
dat is waar dat die ongedocumenteert is maar, waarom zou apple dat niet toestaan, zou toch stom zijn, volgens mij staat dat nergens in het contract
|
|
||||
|
||||
die sensors van of je de ihpone bij je hoofd houdt zijn ook ongedocumenteerd en daarom verboden... dus tja...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Scrollen in apps met 1.1.2 | Vasilli | iPhone Apps | 2 | 03-12-07 19:13 |
|
|