Plugplayer -- Geen geluid :( discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ! Ik heb net Plugplayer van de Appstore gehaald,..(3,99) hij vind mijn Media Server verbind ook..ik zie ook mijn MP3´s .. maar ik als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plugplayer -- Geen geluid :(
hallo !
Ik heb net Plugplayer van de Appstore gehaald,..(3,99) hij vind mijn Media Server verbind ook..ik zie ook mijn MP3´s .. maar ik als ik op play druk begint hij niet met spelen.... (tijd blijft 00:00) iemand een idee ?? Gr. Frits |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|