iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand wat in dit spel het verschil is tussen kick en attack? En weet iemand waar de emergency room voor is? Nadat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand wat in dit spel het verschil is tussen kick en attack? En weet iemand waar de emergency room voor is? Nadat ik ben aangevallen of heb aangevallen heb ik niet al me health meer, toch staat er bij de E.R. you cannot heal further. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kick geef je diegene gewoon een klap of iets dergelijks waarbij jouw leven niet wordt aangetast.
bij attack wel en gaat er ook meer leven van jou en die persoon af.(hangt af van waarmee je vecht natuurlijk) verder kan je bij de E.R niet meer terecht als je leven 70 of hoger is. daaronder wel. Iemand enig idee hoe je het beste en het snelste je level omhoog krijgt? Laatst gewijzigd door King1987; 25-01-09 om 23:12. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
add me 131409358 Carlo_Rizzi
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie nu ook dat het spel meteen begint te updaten als het opstart, wat vervolgens mislukt? Opnieuw proberen of de iPhone herstarten helpt niet.
|
|
||||
|
||||
JAAAAAhhhhh, update loopt niet door (misschien omdat ik op 3G verbinding zit?) Khou van dit spel, verbaas me steeds weer wat er fout kan gaan ^^
[ The dreams in which I'm iPhoning are the best I'd ever had! ] Laatst gewijzigd door OwBeeGee; 25-01-09 om 20:18. Reden: txt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddels ook al mee bezig, al een zooitje iPhoneclubbers toegevoegd ook. Mijn nummer is 133825792 naam: Caecus.
Mooie dingen! |
|
|||
|
|||
hey
mijn nr is : 133725297 na een toch wel aardige week gespeeld te hebben weer opnieuw begonnen ook nieuwe nummer dus en 45 respect kwijt :S |
|
|||
|
|||
Zo heb de lijst weer bijgewerkt, iedereen weer toegevoegd
Mijn nummer is : 126-017-425 |
|
|||
|
|||
hoi allen, heb jullie allemaal toegevoegd, was me een werk met al die netwerk errors!
Mijn friendcode: 104466836 tot later! ps mijn imob naam: funguspizzas |
|
|||
|
|||
Overigens, je krijgt alleen energy als de app aanstaat neem ik aan? Of telt hij door als de app niet aan is?
|
|
|||
|
|||
één grote familie haha voeg me toe aub!: --------
ben overgestapt op mafia live, kijken of dat beter werkt... Laatst gewijzigd door morv; 26-01-09 om 11:14. Reden: overgestapt op mafia live |
|
|||
|
|||
Citaat:
App doet overigens vanochtend helemaal niets bij mij. Hij wil echt niet opstarten...wat ik dan ook doe hij probeert te laten en crasht meteen. Keer op keer. |
|
|||
|
|||
Heb sinds een paar dagen mafia live.
Ik moet zeggen dat het er grafisch een stuk minder uitziet. Maar de snelheid en geen foutmeldingen maken erg veel goed. |
|
|||
|
|||
De app is dood bij mij.. hij connect niet meer met de server.. erg saai als niks werkt
Maar wel erg snel ineens.. dat krijg je er dan voor terug.. =]
|
|||
|
|||
Sinds gisteren lopen die tellertjes van je geld en energy etc. niet meer door als de app uit staat. Hoort dit zo? Het is nl. enorm storend
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oja mijn code: 110-080-883 |
|
|||
|
|||
deze ook nog vlug
102 819 962
ps, de server is nu teru opgestart. |
|
|||
|
|||
125667212 heb nog niet alles toegevoegd hier dus add me
|
Labels |
add me, friends, imob |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMobsters, een nieuwe mafia game! | seyfo | iPhone Games | 150 | 15-12-11 18:00 |
Beste mafia-game | xprog | iPhone Games | 6 | 07-10-10 19:30 |
iMafia, gratis mmorpg gebasseerd op de Mafia!! erg leuk! | jeffrey1k | iPhone Apps | 56 | 21-11-09 13:23 |
|
|