streaming app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een applicatie waarbij je zelf de url(link) kan ingeven van een internet radio? Ik heb al een paar geinstalleerd op de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
streaming app
Hallo,
Is er een applicatie waarbij je zelf de url(link) kan ingeven van een internet radio? Ik heb al een paar geinstalleerd op de iphone maar ze kunnen alleen in voorgeprogrammeerde lijsten zoeken maar niet zelf een adres intypen... Wil 1 omdat waar ik naar wil luisteren een prive shoutcast server is... Hopelijk iemand metin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja er is er een in de appstore stream it all radio http://itunes.apple.com/WebObjects/M...286474488&mt=8 kost 2.99 en je kunt mp3 direct .pls en m3u streams openen Succes
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
is er geen free versie toevallig
|
|
||||
|
||||
Misschien dat je dan Fstream eens moet proberen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WK streaming op iPhone | ringojim | iPhone algemeen | 1 | 28-05-10 20:38 |
Streaming video? | haagsegoof | Muziek, foto & video | 2 | 20-06-09 13:32 |
Streaming, youtube etc? | Ozjifu | iPhone algemeen | 5 | 18-02-09 14:35 |
Idee voor een App - Streaming koersen | reno | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 03-12-08 19:41 |
|
|