iMafia, gratis mmorpg gebasseerd op de Mafia!! erg leuk! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is ook wel fijn dat je niet zo langzaam als bij iMob geld verdient. Zo ligt het tempo wat hoger. Ik bedoel, hoe lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is ook wel fijn dat je niet zo langzaam als bij iMob geld verdient. Zo ligt het tempo wat hoger. Ik bedoel, hoe lang zou het in iMob wel niet duren om een cashflow van 125.000,- per uur op te bouwen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voeg me maar toe 146744906
|
|
||||
|
||||
Beetje langzaam dit spel kom niet echt verder Qua cash
|
|||
|
|||
Nu level 25
verdien 400.000 per 50 minuten en Maffia Size is 20 Dat weet ik niet meer maar weet wel dat de 15e rond de 2 miljoen kostte, ik zit nu bij 20, de 21e kost 4 miljoen Laatst gewijzigd door Semmm; 14-02-09 om 10:18. |
|
||||
|
||||
mijn naam..: spf
|
|||
|
|||
Dit is misschien een domme vraag, maar hoe dood je eigenlijk iemand. Ik heb weliswaar een keer bij een gevecht gehad dat er stond dat ik de ander gedood had, maar normaalgesproken belandt mijn tegenstander altijd in het ziekenhuis.
Overigens vind ik het klassesysteem een beetje krom. Als brawler, wiens specialiteit vechten is, ben je in de hogere levels geen partij voor een mogul. Waarom: omdat de mogul meer op geld verdienen gericht speelt, daardoor meer materiaal kan kopen en daarom een groot voordeel heeft boven een tegenstander die dit niet doet. Gelukkig speel ik voor het geld Edit: nog een tip voor als je real estate koopt: koop geen Luxury estates, maar Strip Malls. Twee Strip Malls leveren namelijk even veel op als 1 Luxury Estate, maar kosten opgeteld minder. Let er wel op dat je op Luxury estates overgaat als je zoveel strip malls hebt dat ze 2.500.000 kosten, want dan zijn ze wel weer duurder Laatst gewijzigd door Sander_K; 19-02-09 om 00:10. |
|
|||
|
|||
Super spel,
Ik moet zeggen dit maakt MMORPG op een iphone leuk, heb ook de Mafie R/R gedaan maar daar ben ik niet over de indruk van omdat ik iamfia al gewend was, en heb een mailtje gestuurd naar de makers en een dezer dagen moet het dan eindelijk gebeuren dat de missions voor The Godfather geaktiveerd worden. reed mail hier onder. Premium points WILL be available within a week. We are really excited to release the premium store, and will do so as soon as we do some finishing touches to the server. We apologize for the long wait and thank you for your patience. On Tue, Feb 17, 2009 at 2:59 AM, Mickey <**********> wrote: [FONT=Arial][SIZE=2]i play the game for a while, but when i want to do quaest for the GF i always get come back soon.[/SIZE][/FONT] -- The PlayMesh Team dus ik ben benieuwd. Imafia Name: MMikNL |
|
|||
|
|||
wat verdienen jullie allemaal en op welk level en wat voor wapens etc?
van mij: Level: 34 Maffia size 28 Bounty $14.925.000 Quests done 251 Fights won 303 Fights lost 56 Death count 0 Kill Count 8 Bounty Kills 0 20 rocketlaunchers 20 kevlar vests 16 BMW's 3 Hummers 1 Mega Yacht |
|
||||
|
||||
Level: 24
Maffia size 9 Bounty $1.000.000 Quests done 140 Fights won 255 Fights lost 214 Death count 1 Kill Count 2 Bounty Kills 0 0 rocketlaunchers 3 machinegun 6 m4a1 colt's 9 kevlar vests 1 BMW's 1 Hummer 1 Beetle 3 SL500's 1 Cadillac 1 studio 1 restaurant 2 gas stations 3 apartments 3 hotels 2 stripmalls |
|
|||
|
|||
Ik zit nu op de misdaad die 5.000.000 - 10.000.000 verdient per 40 energy hiervoor heb je 35 maffia size nodig
|
|
|||
|
|||
voeg me toe: shadowww
|
|
||||
|
||||
je kan honor points kopen (in de vorm van spellen kopen) bij de godfather...! er valt weinig (zeg maar niks) te verdienen...
Jammer...! Valt me echt tegen van dit spel..! |
|
|||
|
|||
Naam: DonCaspacci
Klasse: Mogul Level: 33 Mafia size: 20 Bounty: $11.400.000 Quests done: 149 Fights won: 508 Fights lost: 324 Death count: 0 Kill count: 5 Bounty kills: 0 Spul: 7 M4A1 Colts 8 Machine guns 5 Rocket launchers 20 Kevlar vests 1 VW Bug 3 Mercedes SL500's 3 BMW 530i's 1 Mega yacht Property: 1 Cargo harbor 1 Studio 1 Restaurant 1 Gas station 1 Apartment 2 Hotels 10 Strip malls 6 Luzury estates 2 Shopping malls 1 Office highrise 1 5-Star Hotel Mijn inkomen ligt nu zo rond de 1 miljoen per uur |
|
||||
|
||||
www.m4f14.com
heb geprobeerd alle games bij elkaar te krijgen!! vul je code in en lees andere hun code! |
|
|||
|
|||
van mij:
Level: 22 Maffia size 8 Bounty $468.000 Quests done 101 Fights won 227 Fights lost 120 Death count 2 Kill Count 3 Bounty Kills 0 2 rocketlaunchers 8 kevlar vests 2 BMW's 2 Hummers 3 SL500 1 VW Pas 5 dagen bezig, maar ben bang dat ik te snel lvl up ga... Lijkt erop dat hierdoor de overige leden veel sterker zijn op dit lvl.... |
|
|||
|
|||
ik ben lvl 42
een paar tips nooit in bank geld zetten over 10 miljoen kunnen ze maximaal 100 000 duizend jatten bank vraagt 1 miljoen hiervoor bij lvl overgang altijd energie vullen rest heb je nergens voor nodig investeren met uitrekenen dus welke komt goedkoper uit en zo |
|
|||
|
|||
haha ik ben ook level 42 en doe precies het zelfde als jou, Ik verdien op dit moment 14 miljoen per uur en doe missies die 20.000.000-45.000.000 verdienen
|
|
|||
|
|||
Ik vind de recente update wel geslaagd. De kleuren zijn nu mooier en bijna alle dingen die ik verbeterd wilde hebben zijn dat ook.
Er is alleen 1 ding dat ik me afvraag: hoe kom je aan die hoedjes op je poppetje en wat betekenen ze? |
|
|||
|
|||
uitdaging is er een beetje uit na een maand... zit nu op lvl50 en heb genoeg leden en geld om alle opdrachten te doen..
Jammer dat ze niet een update hebben uitgebracht met nieuwe opdrachten en gebouwen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) | pukkert | iPhone Apps | 453 | 12-12-10 16:01 |
|
|