iMafia, gratis mmorpg gebasseerd op de Mafia!! erg leuk! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Calinero Volgens mij is wat jullie zeggen niet helemaal waar, je kan per aanval max. 100 000 verdienen, dus als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
plus het feit dat je continue zelf bezig moet zijn om geld binnen te halen... Ik doe het ook slapend...
|
|
|
|||
|
|||
iemand al enig idee wat de kleur van de hoedjes betekent?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
So, ik heb me ook ff toegevoegd.
Explosive is de naam! |
|
|||
|
|||
ik ben ermee gestopt schiet totaal niet op met die spel quest energy levels kloppen voor geen meter een ak 47 kost 1miljoen en een m1abram tank kost 1,5mil
|
|
||||
|
||||
So, iedereen tot hier is toegevoegd.
De rest voeg me toe: Explosive |
|
||||
|
||||
Citaat:
desalniettemin blijf ik het grappig vinden... Laatst gewijzigd door spf.iphone; 11-03-09 om 18:44. |
|
|||
|
|||
hoe kan de nr 1 van meeste aanvallen ruim 70.000 keer hebben aangevallen in 30 dagen.....
Hebbie niks te doen ofzo?!?! |
|
||||
|
||||
Citaat:
700000 aanvallen / 720 uur = 97 x een aanval per uur... zeg dat 6 uur slaapt per dag... 700000 aanvallen / 540 uur = 130 x een aanval per uur... Die heb geen leven...! |
|
|||
|
|||
Nieuwe hyves voor iMafia!!!!
|
|
||||
|
||||
iMafia Armani suit
Bij de armor van de pawnshop in iMaffia staat opeens een Armani suit, je kan 'm niet kopen, alleen verkopen, iemand enig idee wat dat betekend? (Lvl59 - workaholic)
|
|
|||
|
|||
ik kan em niet eens verkopen...
|
|
|||
|
|||
Dat is volgens mij gewoon het "pak" dat je aan hebt. Misschien dat je naar de toekomst toe het pak kunt veranderen.......???
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook kan hem ook niet kopen raar maar inderdaad mischien in de toekomst ik heb nog een vraagje ik heb alle applicatie,s gekocht en ik had een hoedje maar nu niet meer,weten jullie mischien hoe dit kan?gr daniel
|
|
||||
|
||||
iMafia III restart mogelijk??!!
Mijn vraag...
Is het mogelijk om helemaal opnieuw te beginnen? Ben ergens bij de tutorial 10/10 de mist in gegaan. En krijg mijn tutorial nu dus niet af . Zou het graag willen resetten maar geen flauw idee hoe... Iemand die me kan helpen...en tja zal het zelf alvast maar zeggen..dit is natuurlijk weer iets wat alleen een vrouw voor elkaar kan krijgen .
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe je hogere energylevels kan krijgen?
ik zit op 12/12 maar bij mn quests nu minimaal 15/15 nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) | pukkert | iPhone Apps | 453 | 12-12-10 16:01 |
|
|