iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30853-pocket-god-de-game-wekelijks-wordt-geupdate.html)

iMario 16-03-09 01:15

Hij doet een beetje raar bij mij. :p
Zojuist kreeg ik een update melding, bleek het om een versie te gaan die ik al had. Het rare was, het icoontje was wel anders. Heb Pocket God verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heb nu dus ook het nieuwste icoontjes (poppetje met big smile en zonnetje).
Had eerst het poppetje in de bek van de haai... Die geeft hij tevens nog steeds weer bij Pocket God in de App Store zelf.

Icoon:
http://img23.imageshack.us/img23/4563/img0012.png

Deze nieuwe melding kreeg ik ook (blijkbaar gaat dracula in de picture komen ;)) :
http://img113.imageshack.us/img113/132/img0013.png


Pocket God versie 1.08

Timmeh_ 16-03-09 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 266785)
Hij doet een beetje raar bij mij. :p
Zojuist kreeg ik een update melding, bleek het om een versie te gaan die ik al had. Het rare was, het icoontje was wel anders. Heb Pocket God verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heb nu dus ook het nieuwste icoontjes (poppetje met big smile en zonnetje).
Had eerst het poppetje in de bek van de haai... Die geeft hij tevens nog steeds weer bij Pocket God in de App Store zelf.

Bij mij wel in 1x goed.. Nieuw icoontje, episode 10 en de nieuwe dracula-functie :D
En in de AppStore zie ik ook het nieuwe icoontje staan..:confused:

Runaque 16-03-09 09:50

Grappig hoe een van de mannekes bezeten geraakt als ze gebeten worden door de vleermuis.

iMario 16-03-09 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 266809)
Grappig hoe een van de mannekes bezeten geraakt als ze gebeten worden door de vleermuis.

Inderdaad, erg grappig! :D
Nu staat alles ook goed bij mij, versie 1.09 in de App Store, juist icoon etc...
Maar die updates van Pocket God doen wel raar bij mij elke keer.

zwaan 16-03-09 22:02

Tegenwoordig reboot ik standaard na het kopen of updaten van iets. Scheelt een hoop gedoe altijd!

1. vampier maken
2. vampier rent weer heen en weer
2. kokosnoot op vampier, vampier kijkt je boos aan
3. begin weer bij stap 2

Ik vind het vermakelijk :D

Timmeh_ 17-03-09 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 267063)
Tegenwoordig reboot ik standaard na het kopen of updaten van iets. Scheelt een hoop gedoe altijd!

1. vampier maken
2. vampier rent weer heen en weer
2. kokosnoot op vampier, vampier kijkt je boos aan
3. begin weer bij stap 2

Ik vind het vermakelijk :D

4. voeg eilandbewoner toe
5. vampier kickt m van zn eiland af :D

Ik vind het geweldig! :D

~boi 17-03-09 09:12

En als je de zon op laat komen verbrand de vampier

iMario 17-03-09 13:31

Heb jullie nou ook het Pocket God vampier figuur op je icoontje? Ik heb nog steeds die met die big smile.
Wel heb ik alle opties up-to-date.

Dit vampier icoontje.

Gen00b 17-03-09 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 267221)
Heb jullie nou ook het Pocket God vampier figuur op je icoontje? Ik heb nog steeds die met die big smile.
Wel heb ik alle opties up-to-date.

Dit vampier icoontje.

Dat is volgens mij normaal. Van de Pocket God site:
Q: Why doesn’t my icon in iTunes match the one on my iPod/iPhone?

A: The icon in iTunes is updated every week, with the one that was used in iTunes the prior week being shifted to the iPod. Theoretically, the iPod icon will be one behind the updates. We want to do a stellar job on the icon and don't want to rush in the process, or end up delaying the updates.
Dus :)

iMario 17-03-09 14:15

Vind ik een beetje nergens op slaan, maar wat doe je er aan? ;)

Timmeh_ 17-03-09 18:02

Of je zorgt er gewoon voor dat het icoontje WEL klopt met de huidige versie ipv een slap excuus.. :rolleyes:

Runaque 17-03-09 18:03

Van dat icoontje lig ik helemaal al niet wakker, zo lang het game leuk is vind ik het prima. ;)

jpke 17-03-09 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 267235)
Vind ik een beetje nergens op slaan, maar wat doe je er aan? ;)

even de apeldoorn bellen? :D

Runaque 24-03-09 10:23

Nieuwe update is beschikbaar. Dit keer kan je een tornado wind doen ontstaan door je vinger over het scherm heen en weer te bewegen, de mannekes worden acheraf gewoon in zee gedropt.

iMario 24-03-09 10:51

Vind de nieuwe optie erg leuk! Probeer ook eens bliksem wanneer ze in vast zitten in de tornado. :D

Timmeh_ 24-03-09 12:02

Mij lukt t niet om een tornado te krijgen??
Als ik met me vinger van links naar rechts beweeg neem ik van alles mee: wolk, zon, kokosnoot.. :p

EDIT
Laat maar, las over de instructies heen :D:rolleyes:


Frog 24-03-09 18:22

Mij lukt het ook niet. Ook na de instructies gelezen te hebben.

iMario 24-03-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 270499)
Mij lukt het ook niet. Ook na de instructies gelezen te hebben.

Het is toch niet moeilijk om circeltjes boven het eiland, maar onder de wolken te draaien? :D En ook gewoon door blijven draaien...

Timmeh_ 24-03-09 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 270499)
Mij lukt het ook niet. Ook na de instructies gelezen te hebben.

Je moet het weer ook op onweer zetten, dat zag ik dus ook over het hoofd ;)

Frog 24-03-09 20:41

Ik zag niet dat het weer op onweer moest staan. :p

Het ziet er wel heel erg mooi uit! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.