iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30853-pocket-god-de-game-wekelijks-wordt-geupdate.html)

Runaque 20-05-09 15:52

Op het voormalige paaseiland kan je enkele kerenop het beeld tappen en dan exploderen alle pygms.

KoningL 20-05-09 15:54

ja precies maar volgens mij behalve het killen van die T-rex zijn er nog geen achievements toegevoegd. Correct me if im wrong :D

Runaque 02-06-09 05:13

De nieuwe update is anders ook niet slecht met die onderwaterwereld na een tsunami.

Timmeh_ 02-06-09 09:42

Leuke nieuwe update! Ik schrok wel van die harpoen..

iMario 02-06-09 13:22

Alleen jammer dat er onderwater geen vissen zwemmen en/of die haai.

mcman 02-06-09 16:26

Weer zo'n lekkere update, hoeveelste is dit inmiddels wel niet?

Echt leuk!

Nickjet 04-06-09 02:40

leuke update weer, alleen schrok iemand anders ook van die harpoon, vondt hem vrij grof namelijk... maarja zou wel aan mij liggen :P ik ben niet zoon echte sadist xD

zwaan 04-06-09 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 291173)
Leuke nieuwe update! Ik schrok wel van die harpoen..

Zelfde hier!

Ik was druk op het scherm aan het drukken en opeens, POEF! Daar ging mijn pygmy :p
Ik zat daar echt hardop: AAAAA! NEEEEE!!!

kuotje 05-06-09 12:39

erg leuke app/spel !

:)

Goozah 05-06-09 14:39

Is het bij jullie ook dat hij aangeeft dat dit episode 18 is? Terwijl het gewoon 17 moet zijn?

StilleW 05-06-09 14:41

App Shopper: Pocket God (Entertainment)
epi 12 en 13 zaten in een versie, apple had eerst 12 afgekeurd :S

Goozah 05-06-09 14:42

Aha, dat zal het inderdaad zijn dan.

kuotje 05-06-09 15:06

Ja dat is bij mij ook maar verhinderd niet het plezier haha

Timmeh_ 05-06-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 291726)
Zelfde hier!

Ik was druk op het scherm aan het drukken en opeens, POEF! Daar ging mijn pygmy :p
Ik zat daar echt hardop: AAAAA! NEEEEE!!!

Bij vorige versies was het 'vermoorden' van pygmy's zodanig onrealistisch dat het grappig was.
Zoals als je een pygmy door de bliksem laten treffen, je z'n skelet ziet.
Die harpoen vind ik een stuk realistischer, je ziet m echt door hem heen gaan..
Waarschijnlijk zoeken de ontwikkelaars de grens op wat kan en wat niet ;)
Tot zo ver vind ik het kunnen, maar veel verder dan die harpoen moet het wat ij betreft niet gaan..

Bordyl 06-06-09 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 291244)
Alleen jammer dat er onderwater geen vissen zwemmen en/of die haai.

Dat vergroot dan ook de mogelijkheid voor nieuwe ideeën, misschien komen er zelfs méér onderwatervissen in een volgende update. Zoals krabben, pirhana's (zou best grappig zijn :rolleyes:), ...

ErEr 14-06-09 12:41

vind het maar een saaie app eigenlijk, leuk voor 5 minuten maar ik mis een spel element.
Grafisch wel super.

zwaan 16-06-09 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 292160)
Bij vorige versies was het 'vermoorden' van pygmy's zodanig onrealistisch dat het grappig was.
Zoals als je een pygmy door de bliksem laten treffen, je z'n skelet ziet.
Die harpoen vind ik een stuk realistischer, je ziet m echt door hem heen gaan..
Waarschijnlijk zoeken de ontwikkelaars de grens op wat kan en wat niet ;)
Tot zo ver vind ik het kunnen, maar veel verder dan die harpoen moet het wat ij betreft niet gaan..

Ik denk dat Apple het ook niet leuk meer zal vinden als je de pygmy's op gegeven moment kan stenigen oid :p

Runaque 25-06-09 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 296746)
Ik denk dat Apple het ook niet leuk meer zal vinden als je de pygmy's op gegeven moment kan stenigen oid :p

Kan toch al... Gooi die grote rotsbal of dat ei naar die pygmy's en je fikkert ze zo de zee in. :p

libia 25-06-09 23:29

Blijft een leuke app :) maarja, bij elke updat speel ik het tien minuten..

Is het al iemand gelukt om zes pygmies aan een harpoen te rijgen? Ik heb wel al eens vijf gehad :D

Bordyl 26-06-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 311095)
Blijft een leuke app :) maarja, bij elke updat speel ik het tien minuten..

Is het al iemand gelukt om zes pygmies aan een harpoen te rijgen? Ik heb wel al eens vijf gehad :D

Dat is juist het leuke eraan :D. Je bent benieuwd naar hetgeen er nu weer is bijgekomen. En trouwens, als je even bij vrienden fzo bent, vinden ze dat bij mij toch het leukste spelletje!

Mijn record is 3 poppetjes aan de harpoen, en ik ben daar hééééél blij mee ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.