iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/30853-pocket-god-de-game-wekelijks-wordt-geupdate.html)

zwaan 19-04-09 23:15

Is iemand er al achter hoe je de pygmy's een zelfgekozen naam kan geven?

Timmeh_ 20-04-09 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 279451)
Is iemand er al achter hoe je de pygmy's een zelfgekozen naam kan geven?

Ik kan m niet eens meer openen.. :(
Ik zie het loading-scherm, dan welgeteld 2sec een pygmy lopen, dan weer het loading-scherm en dan me springboard..

spysical 20-04-09 22:56

Ik ben hem nu aan het downloaden dus :)
Wie weet :P

EDIT

Loading , Popetje , Wachten, Niets!
Dus werkt gewoon!

PS iemand er al achter hoe je namen kunt veranderen?
PS PS Laat maar al gevonden!



BeePee 21-04-09 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 279451)
Is iemand er al achter hoe je de pygmy's een zelfgekozen naam kan geven?

Ik weet niet of je het al gevonden hebt, maar informatiescherm over de pygmy's openen, dan op een willekeurige pygmy klikken en dan op de naam. Even wachten en het toetsenbord verschijnt om een andere naam in te voeren!

spysical 24-04-09 16:55

Yeay nu 2.0 aangekondigt :D
Kan niet wachten!
Eens kijken wat het gaat worden!

iMario 24-04-09 18:17

''Say My Name'' vond ik maar niks eigenlijk. Snap er ook niet veel van.

Bordyl 24-04-09 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 280824)
''Say My Name'' vond ik maar niks eigenlijk. Snap er ook niet veel van.

Daar valt toch ook niets aan te snappen, gwn op werkwieltje drukken voor extra instellingen en dan naar 'A' vanonder.Ik vond het wel een goede update.

lnn.art 29-04-09 00:37

crasht die laatste 'paars ei' update ook zovaak bij jullie? de app stopt bij het moment waar de app aangeeft niet ingelogd te zijn op 'feint' ofzoiets...

Luciano- 29-04-09 13:28

crasht bij mij continu :O

Bomans 29-04-09 13:33

Hier werkt hij perfect.

Taco1982 29-04-09 13:58

Daar heb ik ook last van :( Ik ben er achter gekomen, dat het wel werkt als je alles wat je in Winterboard aangevinkt hebt, uitschakeld. Maar om dat nu altijd te moeten doen om PG te openen is wel ontzettend irritant..

Anass91 29-04-09 14:28

hier een uitleg van de makers waarom pocket god crasht:
Crashing, I think I found out what is happening. I didnt know this but there is a limit to the amount of processing you can do before the app officially starts, I have 10 seconds to start everything up and right now that time is being spent connecting to fient, connecting to heartbeat (our crash reporter) loading textures and sounds, and any other initialization. If you have homebrew, or a slow internet connection (Wi-Fi or bad reception) the startup time takes longer than 10 seconds and the app automatically shuts down because it thinks it has stalled.

In the meantime, if you have crashes, boot jailbreak in safe mode. turn off Wi-Fi. or make sure you have a good connection when you want to do wi fi. fient and heartbeat is trying to see if there is a good connection, if its completely off. it knows its off fast, if its good, it knows its good fast. but if the connection is going in and out. then it takes too long to figure out it is available or not.

Has the new update been submitted - no, we need to fix this bug before submission. I am coming home from new york tomorrow and might work on it on the plane. will try and submit it tomorrow night. might end up being thursday morning.

the good news is I think this was the bug I was mistaking for memory before. It just so happened that if we had too many textures, then it would just take longer to init the app and when it went over the 10 second limit, it would crash. had nothing to do with memory. hopefully this gives us extra memory to play with.

lnn.art 29-04-09 17:45

die hele internet shit is uberhaubt niks voor een spelletje als dit.. al die 'sociale' community's mogen van mijn part ver achterwege blijven

zwaan 30-04-09 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 282110)
die hele internet shit is uberhaubt niks voor een spelletje als dit.. al die 'sociale' community's mogen van mijn part ver achterwege blijven

Alleen die chat bij aurora feint is wel tof maar verder heb je gelijk. Het heeft gewoon geen toegevoegde waarde.

Runaque 09-05-09 11:08

De nieuwe update is er, nu kan je hef ei laten uitkomen door her enkele keren ge laten vallen, dan komt moeder dino in de picture en eet de mennekes die te dicht in de buurt zijn op. 
Ook op paaseiland is het beeld veranderd, maar daar heb ik het nut nog niet van gevonden, als het al nut heeft en dat het veranderen maar niet te maken heeft met de negatieve reactie laatst op dit game.

iMario 09-05-09 11:20

Die dino is echt cool! Heb hem gisteravond binnengehaald... (had al een tijdje niet geupdate, kwa apps :o).

Frog 09-05-09 13:19

Echt een hele leuke update! De leukste sinds tijden!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 284807)
De nieuwe update is er, nu kan je hef ei laten uitkomen door her enkele keren ge laten vallen, dan komt moeder dino in de picture en eet de mennekes die te dicht in de buurt zijn op. 
Ook op paaseiland is het beeld veranderd, maar daar heb ik het nut nog niet van gevonden, als het al nut heeft en dat het veranderen maar niet te maken heeft met de negatieve reactie laatst op dit game.

Dat beeld is veranderd, omdat mensen problemen hadden met het oude beeld.

StilleW 20-05-09 11:20

Nieuwe versie is uit, werkt alleen nog maar op 2.2.1 :S
Binnenkort toch maar 's OS updaten...

ps. Heb een jailbreak 1G en draai veel zwaardere spellen in safe mode via sb settings, anders crasht het veel te vaak.

KoningL 20-05-09 15:42

er is een speer toegevoegd waarmee je de pygmins de grote dyno aan kan laten vallen. Daarnaast zijn er achievements toegevoegd, maar ik heb tot nu toe alleen de defeated T-rex kunnen ontdekken.

Best leuke update weer :)

Runaque 20-05-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KoningL (Bericht 287950)
er is een speer toegevoegd waarmee je de pygmins de grote dyno aan kan laten vallen. Daarnaast zijn er achievements toegevoegd, maar ik heb tot nu toe alleen de defeated T-rex kunnen ontdekken.

Best leuke update weer :)

In de menu waar je de statistieken kunt bekijken welke pygm hoe vaak gedood is kan je nu zien wat voor god je voor hen bent, selecteer dat en je ziet al welke achievements je bekomen hebt. Ik heb alvast de T-rex gekilled. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.