app iconen wiebelen random discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje heb ik mijn iphone 3g 2.2.1 gejailbreakt. Sinds de jailbreak gaan de (app store) applicaties soms ineens wiebelen. Zonder dat ik lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app iconen wiebelen random
Sinds een tijdje heb ik mijn iphone 3g 2.2.1 gejailbreakt.
Sinds de jailbreak gaan de (app store) applicaties soms ineens wiebelen. Zonder dat ik lang op deze icoon druk. Het gaat om hetzelfde wiebelen voor het verplaatsen/verwijderen van een app. Het komt soms voor als ik mijn iphone van zn unlock screen haal en dan een applicatie aanvink en soms als ik een applicatie afsluit. Het is dus niet altijd het geval. Heeft iemand hier ook ervaringen mee en zo ja wat is de oplossing. Best vervelend....... BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat komt omdat er dan veel apps draaien (weinig geheugen over).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die snap ik niet. Ik heb het ook vaak wanneer ik na het unlocken de mail applicatie wil openen.. één keer klikken leid dan al naar het wiebelen. Ik gebruik backgrounder trouwens nooit (om snelheidsverlies te berperken)..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus: Unlocken > 5 seconden wachten > Op mail (of andere) drukken. |
|
|||
|
|||
Ok helder, bedankt voor de uitleg. Het is dus niet een bug of iets dergelijks.
Gewoon niet teveel apps tegelijk laten draaien is het devies. Thnx |
|
||||
|
||||
Heel veel apps op je SpringBoard (App Store en Cydia apps) maakt alles ook stukken slomer.
|
|
|||
|
|||
Kan ik ze dan beter onzichtbaar maken dmv poof? Of maakt dat weinig uit. En heb categorie map met games. Lijkt me dat dat beter is voor de processor dan 2 boards vol game apps?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!! iconen kalender, rekenmachine en app store verdwenen | joske666 | Jailbreak | 1 | 12-05-10 15:54 |
iconen voor iPhone app ontwerpen | niels_ego | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 01-03-10 16:50 |
App namen|Iconen verdwenen | dannyhtek | Archief | 3 | 16-05-09 22:09 |
verwijder app iconen ordenen | ob3lix | Archief | 5 | 06-11-08 00:36 |
App: alle iconen onder elkaar | sabhazi | Jailbreak apps en thema's | 6 | 30-09-08 14:21 |
|
|