'Ancient Frog' loopt vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 3g (8 GB) aangeschaft en als enige app 'Ancient Frog' geïnstalleerd. Dit erg leuke spel heeft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, ik heb afgelopen vrijdag de iPhone 3g (8 GB) aangeschaft en als enige app 'Ancient Frog' geïnstalleerd.
Dit erg leuke spel heeft het prima gedaan tot gisteravond. Ik klik op het icoontje, het eerste startscherm is iets van 5 seconden in beeld en de applicatie sluit weer af. Ik heb al geprobeerd om de iPhone een half uur tot drie kwartier helemaal uit te schakelen, maar dat helpt geen zier. Ik denk erover om Ancient Frog er dan maar weer af te gooien, al is dat jammer van de euro's. Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Mocht het niet baten of weet niemand iets: hoe verwijder ik 'Ancient Frog' weer van mijn iPhone? Ter aanvulling: ik heb het spel rechtstreeks via iTunes op de iPhone gedownload (dus niet via de pc). Toen ik de eerstvolgende keer ging sync-en met de pc, begon iTunes te piepen dat ik de computer moest 'machtigen' voor 'Ancient Frog'. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Laatst gewijzigd door iMario; 08-04-09 om 15:55. Reden: Gebruik voortaan de edit-knop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Allereerst welkom!
Dit forum heeft een prachtige zoekfunctie, daarmee had je alles kunnen vinden En aangezien je je iPhone net hebt, raad ik je aan om even de wiki van iPhoneClub te bekijken En om je alvast op weg te helpen: Een app van je iPhone afgooien, doe je door de app even vast te houden totdat ie gaat wiebelen en er een kruisje linksboven verschijnt. Dan kan je op t kruisje drukken om m te verwijderen. Om je telefoon te machtigen: iTunes -> Geavanceerd -> Machtig account En tot slot: Zonde van de euro's is t nooit, want je app blijft gewoon in iTunes staan, dus ook al verwijder je m van je iPhone, je hoeft m niet opnieuw te downloaden en/of betalen Je download je apps namelijk met je iTunesStore-acount, niet met je toestel!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 08-04-09 om 17:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb al zaken aangekocht via mijn iphone en dan zo gedownload,als er dan wat mee m'n iphone gebeurt natuurlijk ben ik het kwijt maar ik doe deze nadien zo snel mogelijk aan de computer en dan zet deze automatisch het nieuwe game er zelf op op itunes . |
Labels |
ancient, app, frog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Loopt constant vast | Stefano-1983 | Archief | 1 | 31-03-10 23:38 |
Loopt vast | GRozenberg | Archief | 2 | 16-11-08 20:59 |
Cydia loopt vast | starboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-07-08 14:09 |
|
|