Remote over "speciaal" netwerkje discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb thuis een wifi netwerkje. De situatie is alsvolgt, ik zit met mijn laptop en iphone op hetzelfde wifi netwerk. Remote werkt perfect ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote over "speciaal" netwerkje
Hey,
ik heb thuis een Wi-Fi netwerkje. De situatie is alsvolgt, ik zit met mijn laptop en iphone op hetzelfde Wi-Fi netwerk. Remote werkt perfect om itunes te besturen. Nu mijn desktop zit ook in dat netwerk, maar niet Wi-Fi. Dit is de situatie. Internet komt binnen via de modem, vanuit die modem vertrekt een utp kabel rechtstreeks naar mijn desktop. Een andere kabel gaat naar het Wi-Fi station. Kan ik met mijn iphone mijn desktop benaderen over deze opstelling? Of gaat het alleen als ze op hetzelfde Wi-Fi netwerk zitten? Alvast erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zover ik het begrijp moet dit lukken. Via je iphone kan je je router (Wi-Fi) benaderen die op zijn beurt het signaal doorstuurt naar de comp.
Je computer hoeft geen Wi-Fi te hebben. Je hebt een Wi-Fi router nodig, dat is de enige vereiste. Edit: Dus je modem heeft 2 uitgangen. Mocht het niet werken is de enige optie je desktop kabel op de Wi-Fi router aan te sluiten op poort 1,2,3 of 4. |
|
||||
|
||||
Het kan ook makkelijker:
1) Op je computer zelf een netwerk aanmaken (Heb zelf een mac, geen idee hoe je dat doet op Windows, maar weet vast iemand anders wel ) 2) Je iPhone verbinden met dat zelf aangemaakte netwerk 3) iTunes openen 4) Remoten maar!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|