Probleem met Google in Safari-browser discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje met Google in mijn safari-browser. Wanneer ik namelijk iets wil pzoeken in Google via het google-venster in safari redirect ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Google in Safari-browser
Hallo,
Ik heb een probleempje met Google in mijn safari-browser. Wanneer ik namelijk iets wil pzoeken in Google via het google-venster in safari redirect ie automatisch naar google.CN, de chinese google, inclusief Chinese karakters. Erg onhandig! Liever heb ik de Engelse of Nederlandse google. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in kan stellen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien de cache/cookies eens wissen via Instellingen/Safari.
Anders je landinstellingen tijdelijk veranderen naar bijv. Engels en weer terug naar Nederlands via Instellingen/Algemeen/Landinstellingen. Tussendoor Instellingen wel even verlaten.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Heb geprobeerd zoals jij beschrijft, maar probleem is niet verholpen..
|
|
||||
|
||||
Even op je iPhone naar de niet mobiele versie van Google gaan en dan kun je rechtsonderin wijzigen in welke taal je google wilt.
|
|||
|
|||
Zojuist geprobeerd maar werkt helaas ook niet..
|
|
||||
|
||||
Je zou ook nog eens kunnen proberen in Safari handmatig de Nederlandse Google in te typen. Dan ga je naar Voorkeuren én naar Mobiele voorkeuren/Meer voorkeuren en stelt het nodige in. Vergeet niet dat op te slaan.
|
|
||||
|
||||
Heb je een Google-account?
Als je daarmee inlogt op de Chinese Google, zou die je moeten doorsturen naar de Nederlandse versie
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb een google account.
Echter, wanneer ik daarmee inlog op de Chinese google, dan blijft ie na log-in op de Chinese google en gaat ie niet automatisch naar de NLe google.. argh.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Browser | giljom | iPhone Apps | 5 | 23-02-11 14:52 |
Speurders icm safari browser | Shorty007 | iPhone algemeen | 3 | 05-12-08 21:16 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
|
|