iViking: MobileVikings-saldo applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar ik heb zo een webapp (kan niets van xcode al al die dingen) met een youtube filmpje op een half uurtje gemaakt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar ik heb zo een webapp (kan niets van xcode al al die dingen) met een youtube filmpje op een half uurtje gemaakt met herlaad knop ! XD
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en je kan er meteen ook nieuws op krediet geschiedenis ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als webapp gebruik ik gewoon de site Login - Mobile Vikings ??? |
|
|||
|
|||
Lol, ik wist niet eens dat ze een iphone-site hadden
Maar die webapp heb jij dan niet gemaakt neem ik aan? |
|
|||
|
|||
hoe je het noemen wilt die website m.mobilevikings.com is gewoon om je crediet te bekijken via een gsm (laad rapper enzo...) ik heb gewoon een webapp (via youtube gemaakt) == dus ik heb het niet echt gemaakt)) en dan gewoon ipv bv google die m.mobilevikings als site gezet en interface aangepast (titeltje naar mv) en een herlaad knop en dan heb je eigenlijk gewoon een site in een app
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wel je krijgt alerts wanneer je bundel (bijna) vervalt en je kan dit ook afzetten. Bij de volgende versie zie je ook je belgeschiedenis, deze wordt dus allemaal gedownload bij het begin van de app, dus na enkele seconden heb je al je gegevens, en bij de webversie moet je altijd de pagina nog laden.. De CityLive app toont nu ook geen alerts, en ik DENK dat er geen extra functionaliteit aan toegevoegd zal worden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee *zucht*.. Apple heeft het wss druk met 3.0 en iPhone 3Gs etc denk ik..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is er!! iTunes Store
|
|
|||
|
|||
Citaat:
miss nog kleine tip = nu staat er maar 1 fototje ... |
|
|||
|
|||
ik heb deze app ook sinds kort, maar elke keer als ik me wil aanmelden komt er te staan:
Error parsing content, untrusted server certificate... Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobilevikings.com | Iphone_belgium | Mobile Vikings | 636 | 26-01-14 19:10 |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
app saldo | bravehendrik | iPhone Apps | 0 | 22-06-10 00:53 |
Probleem bij nieuwe iViking | vincentjanv | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 18-11-09 00:05 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|