iViking: MobileVikings-saldo applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Even laten weten aan alle MobileVikings gebruikers hier dat ik een iPhone-app heb ontwikkeld om je saldo-gegevens van MV gemakkelijk te raadplegen. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iViking: MobileVikings-saldo applicatie
Hoi iedereen,
Even laten weten aan alle MobileVikings gebruikers hier dat ik een iPhone-app heb ontwikkeld om je saldo-gegevens van MV gemakkelijk te raadplegen. Hij is vanaf nu gratis beschikbaar in de AppStore! Enkele screenies: Picasa Web Albums - Vincent - iViking Scree... Free download: http://itunes.apple.com/WebObjects/M...319650009&mt=8 Check voor al het laatste nieuws http://iviking.vincentverbist.be/ ! Laatst gewijzigd door vincentjanv; 23-06-09 om 01:33. Reden: toevoeging URL |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toffe app!
Hopelijk wordt hij toegestaan. (ik word binnenkort ook een viking ) |
|
|||
|
|||
als de nieuwe iphone 3Gs in belgië wordt ik ook mv !
gaat de app geld kosten ?? super app ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor meer info, check iViking.vincentverbist.be |
|
||||
|
||||
Kan je zo niets maken voor proximus.
Zou superhandig zijn! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten tweede: het is veel moeilijker om dit te doen bij Proximus, aangezien zij geen API aanbieden om gemakkelijk allerlei informatie op te vragen. De enige manier waarop dit me mogelijk lijkt, is door de webpagina waarop je saldo te zien is, te parsen en dan je saldo eruit te halen. Maar voor enkel je saldo lijkt me dit onhandig, aangezien je veel sneller #121# kan ingeven lijkt me.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Staat al in de appstore en dan de enige echte
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb geinstalleerd en heel leuk en makkelijk.
Je hoeft niet steeds naar de site zelf te gaan,oke,naar de site zelf eens gaan duurd uiteraard ook niet lang natuurlijk maar het gaat sneller via deze app en alles is correct. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Check mijn overzicht op iViking.vincentverbist.be Je saldo, niet enkel voor de iPhone! [UPDATE]
Mijn app, iViking, staat nog inReview bij Apple... Maar deze biedt toch al wat meer functionaliteit, zeker naar de toekomst toe is dit een betere keuze (Beetje reclame maken mag wel) |
|
|||
|
|||
Je spreekt dan over een nieuwe versie want ik denk dat ik jou iViking al erop heb staan héhé.
|
|
|||
|
|||
Ah sorry ik zie het al dit is nog iets anders.
Hou me aub op de hoogte wanneer hij er is Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarom niet gewoon een simpele web app ? |
|
|||
|
|||
Vind ik zeker geen dwaze vraag, heb er zelf ook al over nagedacht.. Het feit is gewoon dat een iPhone-app net iets meer functionaliteit biedt, je hebt meer functies ter beschikking en dergelijke...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobilevikings.com | Iphone_belgium | Mobile Vikings | 636 | 26-01-14 19:10 |
België: Mobilevikings: naar het buitenland | Tolarian | Overige providers België | 2 | 12-08-10 15:21 |
app saldo | bravehendrik | iPhone Apps | 0 | 22-06-10 00:53 |
Probleem bij nieuwe iViking | vincentjanv | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 18-11-09 00:05 |
Belstatus app voor Mobilevikings ? | Iphone_belgium | Archief | 3 | 10-06-09 12:58 |
|
|