App om met WiFi te verbinden (WiFiTrak/WiFinder) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De enige link die ik hierover vond had ik in m'n post opgenomen . Verder terug on-topic : bedankt voor de tips, ik ga dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De enige link die ik hierover vond had ik in m'n post opgenomen .
Verder terug on-topic : bedankt voor de tips, ik ga dus voorlopig Wi-FiFoFum niet aankopen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wi-Fitrak is geupdate en werkt weer prima!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wi-Fitrak 2.6 staat in de iTunes store! Hoera.
|
|
||||
|
||||
Meteen erop gezet. Ik miste in 3.0 Wi-Finder erg. Goede vervanger.
Dank voor de tip. Ik ben vaak in anere landen en dan is het heerlijk om als je even bij een verkeerslicht staat en je mail komt binnenrollen. Laatst gewijzigd door Olomouc; 28-06-09 om 12:05. Reden: vergeten te bedanken voor de tip. |
|
|||
|
|||
Ik lees hier Wi-Fi finder niet meer is?Ik heb die meteen gevonden maar ik had die al en heb deze op de nieuwe iphone gezet en het werkt allesins.
|
|
||||
|
||||
"Wi-Finder" is er niet meer, niet te verwarren met "Wi-Fi Finder"
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Wi-FiTrak
Hoi,
Wi-Fi Trak gekocht. Het is zeker een goede vervanger voor Wi-Finder. Werkt prima onder 3.0. Tnx voor alle info, Berend |
|
|||
|
|||
Dit soort dingen doet m'n 3gs vanzelf? Even lijst verversen en ik zie gelijk bereik en beschikbaarheid van de netwerken in de buurt, geen app voor nodig. is dit exclusief voor de 3gs dan, kan me niet voorstellen?
Tom |
|
|||
|
|||
Je iPhone vind enkel hele sterke netwerken, aparte apps vinden ook de zwakkere. Het is meer een uitbreiding op de native app dus.
|
|
|||
|
|||
Wi-Finder heet nu Wi-Fi checker.
Versie voor 3.x is in afwachting van goedkeuring Apple. |
|
|||
|
|||
Wat ben ik daar blij mee! Ik dacht er al over Wi-FiTrack te kopen, maar dat is nu dus niet meer nodig! Gelukkig!
|
|
|||
|
|||
ivm Wi-Fi trak
Hoe kan ik Wi-Fi trak op de achtergrond altijd laten draaien op de iphone zodat hij constant zoekt? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wi-Fitrak
Lijkt me een handig programma.
Maar als je een open Wi-Fi-verbinding hebt gevonden, heb je dan een wachtwoord nodig? |
|
|||
|
|||
Zoals de naam 'open' al doet vermoeden, heb je geen wachtwoord nodig. Een open netwerk is niet beveiligd en aanvaard connecties zonder wachtwoord. Daar kleven nog wel een aantal haken en ogen aan, waardoor je ook op een open netwerk niet in 100% van de gevallen kan connecten, maar vaak gaat het goed. Gewoon proberen dus.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed verwoord zo Paradise. Kleine toevoeging: In een aantal gevallen is het netwerk 'open' maar blijk je met openen van pagina via Safari alsnog te moeten inloggen met naam en password, bv. tmob hotspot of Boingo. Bv. als je op Schiphol zit.
N.B. pas wel op met 'gratis' netwerken, er was laatst iemand op Schiphol die een fake-netwerk heeft opgezet met als doel zich toegang te verschaffen tot laptops e.d. Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink | Rud | iPad algemeen | 4 | 14-12-10 17:37 |
standaard eerst verbinden met Wi-Fi | JapieHendriks | Wi-Fi | 1 | 10-10-10 19:43 |
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet. | bostiaan | Wi-Fi | 10 | 03-08-10 10:08 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
|
|