NOS journaal discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Al enige tijd geleden heb ik de NOS Journaal-app gekocht. Sinds ik 3.0 op m'n iPhone heb draaien doet de app het niet meer. Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NOS Journaal-app werkt niet meer
Al enige tijd geleden heb ik de NOS Journaal-app gekocht. Sinds ik 3.0 op m'n iPhone heb draaien doet de app het niet meer. Wanneer ik een uitzending aanklik zegt 'ie
Citaat:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat zou het probleem kunnen verhelpen. Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, en heeft niet geholpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je gekeken of er een update uit is. Kijk ook op de pagina van de app of et OS 3.0 al ondersteund.
Als je deze bedoeld dan word het nog niet ondersteund door OS 3.0 zoals ik dacht. Laatste release is 23 Mei. Als je deze bedoeld dan is de nieuwste versie nu bij Apple for Q&A Laatst gewijzigd door Guest-20161107182859; 24-06-09 om 22:52. Reden: app info |
|
|||
|
|||
Nee, er is geen update van de app geweest. In de appstore staat op de pagina van deze journaal-app niets gemeld over 3.0, maar van andere gebruikers heb ik gehoord dat het bij hen gewoon zonder problemen werkt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar die van de NOS werkt dus bij andere mensen (met 3.0) wel, en bij mij niet. Dus lijkt me niet dat het direct daaraan ligt. |
|
|||
|
|||
Hallo Hayphone,
Ik heb dit probleem ook wel eens met de NOS Journaal APP gehad. Het probleem treed op als je geen 3G of Wi-Fi internet verbinding hebt. Als de verbinding goed werkt op 3G of Wi-Fi dan is het bij mij geen enkel probleem. Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie!! Ik heb hier gewoon volledig 3G-bereik, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb op hier geen Wi-Fi-internet, dus dat kan ik nu niet proberen, maar dat zal ik eens doen wanneer ik daar de beschikking over heb.
|
|
|||
|
|||
Hier werkt ie ook niet meer sinds 3.0
Ook hier ligt het ook niet aan Wi-Fi/3g |
|
|||
|
|||
bij mij wel hoor, updaten van de app misschien>?
|
||||
|
||||
Had vanmiddag ook problemen, een herstart verhielp het bij mij.
|
|
||||
|
||||
had t probleem ook bij 2.2.1 heb nu net 3.0 gedownload en probleem blijft de nos app werkt niet maar ook niet de app in mobienews terwijl andere clips t wel doen (dwdd en tros spul) das toch vreemd?
|
|
|||
|
|||
Ook hier geen Nos -journaal te ontvangen, en uitzending gemist. Krijg de melding "you have an old version of Flash Player". Hierna de link om de laatste flash player van Adobe te downloaden.
Als ik dat probeer geeft Safari de melding dat het het bestand niet kan downloaden. Wat is hier aan de hand of hoe krijg ik de laatste versie flashplayer zodat ik genoemde wel kan ontvangen. Rest werkt wel. YouTube, video, email etc. Heb de 3G factory unlocked en software versie 3.0 |
|
|||
|
|||
Op de 3G site speed.t-mobile.nl de snelheidsinstellingen uit zetten.
Deze site is alleen bereikbaar als je op het 3G netwerk zit. |
|
|||
|
|||
Ook bij mij werkt het niet meer sinds 3.0 upgrade. Ik heb laatste app versie denk ik; pas geupdate. Ik zit bij vodafone. Hebben die dat misschien voorkomen?
|
|
|||
|
|||
De ontwikkelaars zijn op de hoogte:
Nieuwe Media Blog Archief NOS Journaal op de iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werk waarscijnlijk alleen met t-mobile abbo. Heb zelf kpn abbo. Als ik de link oproep krijg ik de melding dat safari de pagina niet kan openen omdat de server niet meer reageert. Dus hoe nu verder....... |
|
|||
|
|||
NOS journaal
Ik krijg bij het opstarten van de NOS journaal aplicatie steeds het bericht: cannot play movie, this movie format is not supported. Weet iemand hier de oplossing voor???
|
|
||||
|
||||
iPhone heeft geen Flash, daarom dus.
|
|||
|
|||
Lijkt mij niet want dit is de speciale iPhone aplicatie en hij heeft het wel gedaan???
|
|
||||
|
||||
Geen idee dan.
Dan verplaats ik hem ook meteen even naar App Store programma's. |
Labels |
nos journaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: NOS Journaal Podcast geeft fout = -3259 | Sulo | iTunes | 4 | 07-04-11 17:34 |
NOS Journaal | macoky | iPhone Apps | 1 | 21-02-11 11:32 |
Video: nos journaal downloaden | smittie-4 | Muziek, foto & video | 2 | 13-10-09 16:42 |
NOS journaal | hakinejo | Archief | 1 | 11-07-09 21:57 |
iPhone bij NOS journaal | absrnd | Chat en geruchten | 3 | 11-03-08 20:53 |
|
|