visualiseren muziek op iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een tooltje dat de muziek die je afspeelt visualiseert op de iphone. Op het inet vind ik wel dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
visualiseren muziek op iphone
Hoi,
Ik ben op zoek naar een tooltje dat de muziek die je afspeelt visualiseert op de iphone. Op het inet vind ik wel dit soort projecten aangekondig, maar niet dat er ook eentje afgerond is. Iemand iets daarvoor gevonden of in gebruik? Wanneer het via Cydia wel beschikbaar is wordt dit des te meer reden om te JB'en voor me Thanks, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar AppStore programma's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Windows: Muziek op iPhone | DennisE36 | iTunes | 2 | 23-08-09 13:24 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|