Iphone (web)app maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door Renzo.Oomkes; 21-09-10 om 22:01. Reden: Iedee vergeten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
php kan ik maar ik kan niet met CURL werken.
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel meehelpen, maar kan alleen HTML. (Ik heb ook wel eens met iWebKit gewerkt)
|
|||
|
|||
Mochten er mensen zijn die nog interesse hebben, ik kan eventueel meehelpen.
Goed in: - Ideëen verzinnen. - PHP - MySQL - xHTML - CSS Ik hoor het wel. |
|
|||
|
|||
Nice (: Ik kan btw voor een host zorgen ;p. (imick.nl) En ik help ook mee.
|
|
|||
|
|||
Opzich is het wel komisch dat iedereen hier wil meedoen, maar er komt helemaal niks van de grond nog. Zal ik dan maar het initiatief nemen?
Graag ontvang ik van iedereen die meedoet een PM met eventueel zijn/haar kwaliteiten. Vervolgens zal ik een beschermde website openen waarop we met z'n allen het één en ander kunnen bespreken. Goed plan? |
|
|||
|
|||
Is goed. Heb je eigen host? Want anders doe ik wel zo'n deel op mijn host
|
|
|||
|
|||
Ik heb zeker een eigen host, maar dat leg ik wel uit aan de mensen die meedoen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooral de tile-set is grappig, waardoor de app er gelijk goed uitziet. Iemand die dit idee ziet zitten? Laatst gewijzigd door KRASH; 09-01-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Is een goed idee, maar dan moeten we wel meerdere mensen hebben die hier aan werken. Dit is immers niet zo 1-2-3 gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag willen helpen daarmee, maar heb er de experience niet voor denk ik. ;p.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone/iPod Touch WebSAB Beta! SABnzbd+ web app! | Timmy | iPhone Apps | 20 | 04-01-11 14:30 |
Native web-app maken?! | Afstkla | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 21-09-10 08:57 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
Poker web app | sjako | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 30-03-09 18:10 |
|
|