Iphone doorlinken. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een script dat ik met jullie wil delen en gelijk heb ik ook nog een vraag. Hieronder het script: Dit script zorgt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doorlinken.
Hallo,
Ik heb een script dat ik met jullie wil delen en gelijk heb ik ook nog een vraag. Hieronder het script: Dit script zorgt ervoor dat je de website via de iphone/ipod bezoekt je naar een iphone/ipod site gaat. PHP-code:
Laatst gewijzigd door Dreissen; 05-08-09 om 16:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als volgt:
PHP-code:
In de IF-statement heb ik een uitroepteken neergezet. Waarom? Dat betekent als iets NIET zo is, dat het uitgevoerd moet worden. Oftewel: Als er nu een browser op de site komt die NIET de woorden "iPhone" of "iPod" in de header heeft staan, dat deze het bericht krijgt en doorgestuurd word na 5 seconden. Laatst gewijzigd door Nexz; 17-08-09 om 17:49. Reden: Foutje in PHP |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 19:04 |
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen | kriss-one | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:23 |
Iphone site vanzelf doorlinken | Dreissen | iPhone Apps | 2 | 12-07-09 14:33 |
|
|