US Itunes Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer een half jaar geleden een account aangemaakt in de itunes store. Nu wil ik apps als buienradar downloaden maar kan dat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
US Itunes Store
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een account aangemaakt in de itunes store.
Nu wil ik apps als buienradar downloaden maar kan dat niet omdat ik alleen apps kan aanschaffen uit de US Itunes Store (= de foutmelding die ik krijg) Ik snap dat ik mijn account naar Nederlands over moet zetten, maar hierbij MOET ik blijkbaar creditcard gegevens invoeren (die ik niet heb) Weet iemand hier een simpele oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je zal dat probleem normaal gezien alleen hebben met je iPhone, op iTunes zelf zou je gewoon apps moeten kunnen downloaden, of zo is het bij mij toch.
Nadien gewoon syncen en klaar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? | Tiduz | iPad algemeen | 0 | 22-08-10 21:04 |
|
|