Tweet foto's naar flic.kr discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Collega hobbyisten, Ik zoek al een tijdje naar een Twitter programma die foto's niet op twitpic of yfrog zet, maar op flickr. (flic.kr) Hierdoor onderhoud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweet foto's naar flic.kr
Collega hobbyisten,
Ik zoek al een tijdje naar een Twitter programma die foto's niet op twitpic of yfrog zet, maar op flickr. (flic.kr) Hierdoor onderhoud ik in een keer mijn Twitter en Flickr. Anders 'moet' alles dubbel. Helemaal leuk zal zijn als hij mn Tweet in de discription zet Iemand een idee? Alvast bedankt! Groet, Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mobypicture.com doet dit. O.a. Tweetie, Twittelator Pro en TwitBird Pro hebben ondersteuning voor Mobypicture.com en ze hebben ook een eigen iPhone-app.
|
|
||||
|
||||
Ik doe het met twitterfon pro. Die kan je foto's naar flickr uploaden, doe ik ook zo.
|
|
|||
|
|||
Jeetje wat een gemak!
Op Mobypicture.com eenmaal alles ingesteld, en daarna met Tweetie in een klap al mijn social networks geupdate! Thanks voor de snelle hulp!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe tweet een bericht ontvangen | xxdenxx | iPhone Apps | 13 | 18-09-10 15:08 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|