Probleem opbouw applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik Michelin restaurants open op mijn iPhone dan heb ik op sommige plaatsen een vraagteken staan i.p.v. de afbeelding die er zou moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probleem opbouw applicatie
Hoi,
Als ik Michelin restaurants open op mijn iPhone dan heb ik op sommige plaatsen een vraagteken staan i.p.v. de afbeelding die er zou moeten staan. (zie afbeelding onderaan) Blijkbaar heb ik ergens iets nodig die deze bestanden kan tonen maar ik weet niet wat. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iets mis met uw Wi-Fi mss?
Het is zo dat ik een dergelijk probleem had. Mijn dlink heeft af en toe kuren. Probeer even via edge. Je zit toch op mobile Vikings (ftw) Stuur desnoods een mailke naar de developper met de screenshot |
|
||||
|
||||
Mailtje heb ik gestuurd, en mijn Wi-Fi is perfect in orde hoor (Time Capsule) en het programma heeft geen Wi-Fi nodig om te werken.
ik denk dat er een picture viewer tekort is op de iPhone om de bestanden te tonen. Hopelijk vlug een oplossing :-/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Barcode boeken scannen voor opbouw catalogus | BfromB | iPhone Apps | 6 | 14-01-10 12:21 |
probleem met applicatie installeren | volonte | iPhone algemeen | 6 | 17-01-09 20:03 |
probleem bij applicatie synchroniseren?? | volonte | Archief | 1 | 17-01-09 19:04 |
1.1.3 verzetten applicatie --> PROBLEEM | phranck | Unlock [archief] | 1 | 27-01-08 20:14 |
|
|