Messi.im, beter dan Ping! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort, en nog gratis, staat Messi.im in de Appstore. Dit is een eenzelfde programma als Ping, alleen kan je hier er plaatjes bij doen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Messi.im, beter dan Ping!
Sinds kort, en nog gratis, staat Messi.im in de Appstore. Dit is een eenzelfde programma als Ping, alleen kan je hier er plaatjes bij doen, zeg maar mms.
Ik zou vlug wezen, want het is niet lang meer gratis. Messi.im - Messi.im-Instant Messenger for the iPhone with Push Notifications Leuke vrouwen mogen me hun foto's sturen naar yzord(at)hetemail.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de TIP! Gelijk even op me phone gezet.
|
|
|||
|
|||
Ik neem deze maar even mee kan ik weer eens wat uitproberen ^^
|
|
|||
|
|||
heb m ook meegenomen
Mja hoe werkt het precies? Hoe voeg je een vriendje toe?? via haar/zijn e-mail adres?? En die andere persoon moet dan ook deze app hebben en dan werkt het?? |
|
|||
|
|||
Telaat! kost geld!
|
|
||||
|
||||
Ja en iPhoneclub vond het niet nodig om er een nieuwsitem over te schrijven waardoor velen de boot hebben gemist. Gemiste kans voor iphoneclub, maar vooral voor de leden.
Wat kost ie nu? |
|
|||
|
|||
0,79 cent, opvallend het zelfde als Ping! ..
|
|
||||
|
||||
Nou dat valt nog mee
|
|
|||
|
|||
Ja helaas net te laat Heeft iPhoneclub weer zitten slapen.
|
|
||||
|
||||
$1 ..... voor een app waar mee je gratis kan 'smsen' naar je buddies die een iphone hebben.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 speaker, beter of slechter dan de 3g(s) ? | Tunix | iPhone algemeen | 5 | 22-07-10 12:39 |
Overboard (beter dan orbit) | nela | Jailbreak apps en thema's | 6 | 24-11-09 22:44 |
iphone 2g en ipod touch beter dan 3g?? | tapijtkever | iPhone algemeen | 5 | 15-11-08 21:48 |
Wat is er beter aan 1.1.3 dan 1.1.2 | midon | iPhone algemeen | 16 | 06-02-08 20:16 |
|
|