Plaats waar installer.app de sources opslaat discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik vraag me af waar, in welk bestand de lijst met sources van installer wordt geplaatst. En staan deze gewoon in een .txt file ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plaats waar installer.app de sources opslaat
hoi,
Ik vraag me af waar, in welk bestand de lijst met sources van installer wordt geplaatst. En staan deze gewoon in een .txt file of in een .plist file? Kortom, kan iemand mij daar iets over vertellen, of een handige link sturen? Groetjes EDD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hoezo wil je dat weten als ik vragen mag
|
||||
|
||||
Alle property lists van de Installer kan je hier terug vinden op je iPhone;
dus.. /private/var/root/Library/Installer
|
|||
|
|||
dan kan ik gemakkelijk een helehoop sources toevoegen, en hoef ik ze niet weer opnieuw in te typen na een restore.
Bedankt ironmanixs! Laatst gewijzigd door EdoubleDee; 07-01-08 om 22:39. |
|
||||
|
||||
doe je wel voorzichtig (als je die 2 files gewoon backupped heb je ze ieg goed.. zelf aanpassen kan vervelend zijn, je hoeft alleen de sources natuurlijk, packages maakt hij elke keer aan met een refresh... installed packages had handig geweeat bij de 1.0.2 naar 1.1.1 update)
|
|||
|
|||
even een aanvulling, als je firmware 1.1.3 of hoger hebt staan ze in:
/private/var/mobile/Library/Installer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die push notificaties opslaat | Yorannn | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-04-11 22:25 |
Installer in plaats van Cydia | Mikeweb | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-08-08 18:26 |
Installer.app 'Refreshing sources...' langzaam via Wi-Fi? | LJJ | Wi-Fi | 43 | 26-05-08 21:50 |
Installer.app loopt vast bij refreshing sources | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-04-08 19:07 |
refreshen sources installer.app duurt wel heel lang | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 21 | 19-01-08 16:00 |
|
|