Command & Conquer: Red Alert discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 3 missies gespeeld en een potje skirmisch. Ik vind m wel cool: 't is ff wennen aan de controls, maar werkt daarna prima....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb 3 missies gespeeld en een potje skirmisch. Ik vind m wel cool: 't is ff wennen aan de controls, maar werkt daarna prima.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hij staat al in de US store. Niet in de NL store dus.
|
|
|||
|
|||
In de NL staat hij wel.
iTunes Store |
|
||||
|
||||
Ik wacht wel even op een review van iPhoneclub. Moest het echt een topgame zijn is die 8 euro te verwaarlozen
|
|
||||
|
||||
hij is de 8 euro niet waard vind ik. tis leuk maar een prijs van 5euro zou beter zijn.
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij gaat EA ervan uit dat de games door hun naambekendheid direct verkopen. Aan de andere kant kan je dan weer zeggen dat het originele platform van Red Alert op de PC ok al direct 50 tot 60€ koste destijds en dit nu 7 keer minder, welliswaar in een afgeslankte versie, maar verhoudingsgewijs is deze een koopje wetende dat EA allicht een hoop missies achter de hand houd voor latere updates en hopelijk niet als in app purchases. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
8 euro absoluut waard....maarja ik ben doorgewinterde RTS fan
maar zoek je een RTS voor de iphone, dan is dit je beste keuze uit de iets van 5 games die er voor de iphone in dit genre zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
moet eerst nog langs de winkel om een nieuw kaartje |
|
|||
|
|||
Iemand hier ook het probleem dat de App van red alert na het EA opstart logo Afsluit?
Frustrerend!! |
|
||||
|
||||
Harde reset om je memory te clearen. Zou moeten helpen.
Even terzijde, in de beschrijving staat te lezen: "COMING SOON: Need for speed shift". Releasedate? Speculaties? |
|
|||
|
|||
soft reset bedoel je ? Hard reset gaat hij naar fabrieksinstellingen, soft reset is apparaat opnieuw uit/aanzetten
|
|
||||
|
||||
Harde reset is aan/uit + home knop tot apple logo verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Het expansion pack lijkt me niazzz multiplayer ook wel . Mja heb toch geen vrienden met iphone.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand al meer over het "niet opstarten" probleem?
Bij mij start ie tot het EA logo en dan kickt ie hem terug naar het iphone begin scherm Is geen lijn in te bekken volgens mij, bij de een doet ie het wel en bij de ander niet. |
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset zoals hierboven beschreven staat.
Ondervindt iemand ook problemen met het navigeren over de map? Bij mij doet hij af en toe vreemd. Bug? Kleine typo in eerste missie ook. ''Enginners" i.p.v. Engineers |
|
|||
|
|||
Ik ga dat strakjes thuis maar proberen dan vind het een beetje eng omdat alles eraf gaat maar hopeljik komt t er gewoon weer op via iTunes
|
|
|||
|
|||
Bij zo'n harde reset dmv power- en homebutton blijft alles er gewoon op staan.
|
|
|||
|
|||
oooh vet dat wist ik niet dacht her en der te lezen dat er dingen af gingen.
Bedankt in ieder geval, ik laat hier nog wel even weten of het gewerkt heeft! |
|
||||
|
||||
Geweldig spel! Ben enorm fan van de C&C reeks. Dus op de iphone mag hij zeker niet ontbreken.
Heb chapter 1 gedaan Heerlijk! Hoop wel dat er bij een update multiplayer inzit, das toch wel het leukste vind ik persoonlijk.
|
|