Command & Conquer: Red Alert discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Weet iemand al meer over het "niet opstarten" probleem? Bij mij start ie tot het EA logo en dan kickt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je het spel orgineel of een kopie? Ook dat zou uit kunnen maken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net de harde reset gedaan en helaas hielp ook dat niet. Even op EA wachten denk ik, las dat veel mensen er last van hebben. Laatst gewijzigd door iMario; 04-11-09 om 17:50. |
|
||||
|
||||
Iemand level 5 van de russen al uitgespeeld? Die level waar je een basis krijgt en dan 3 basissen moet slopen... Krijg het niet voor elkaar, die gasten komen vrij rap met giga tanks en zeppelins aan. Wat is de truc?
|
|
||||
|
||||
// Topic-titel aangepast aangezien de app al een tijdje beschikbaar is
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
ben niet zo tevreden over het spel. ivm de snelheid en bespeelbaarheid.
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het ondertussen na 2x een harde reset deed hij t opeens??
Nog merci voor de tips! Laatst gewijzigd door haantje85; 04-11-09 om 09:56. Reden: Een woord van dank:P |
|
|||
|
|||
ik ben beetje aan het uitkijken voor het te kopen....T zou tof zijn moesten ze een lite versie uitbrengen zodat het te overwegen valt want 8 euro is idd veel voor het risico te lopen om een " kat in een zak" te kopen...
|
|
||||
|
||||
Ik vind het op een 3GS prima draaien. Dikke aanrader!
|
|
||||
|
||||
Je hebt echt genoeg geheugen nodig!
Waarschijnlijk bij de meeste mensen die een jailbrake hebben (net als ik) die hebben er last van! Start je yPhone dan op in Safemode, en probeer het dan! |
|
|||
|
|||
Weggegooid geld... Hij werkt niet blijf ook ik het opstarschern hangen!
Maar ik maak wel gebruik van een jailbreak. |
|
|||
|
|||
Koop gewoon een iphone 3gs dan heb je nooit meer opstartproblemen.
Offtopic: waarom moet elke post nou goedgekeurd worden door een moderator?zo streng is dit forum... laat het eens wat soepeler gaan |
|
|||
|
|||
Hier Jailbreak, 3GS en hij loopt perfect. Niks te klagen.
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het nu met die extra levels? Ik heb begrepen dat er maar 2 of drie levels bij zitten. En dan........wachten voor betaalde updates???
|
|
|||
|
|||
geen problemen hierzo met RA.
Gewoon niet jailbreaken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dk heeft een 3Gs en ErEr een 3G, er is een verschil
|
|
||||
|
||||
dat zeker , want RA loopt bij mij NIET ,maar maakt niet uit toch geen zin in
|
|
|||
|
|||
Onmogelijk om te spelen, als het niet crasht gaat het wel tergend langzaam.. Weggegooid geld. Op de 3GS zal het vast soepel lopen, maar op mijn 3G in ieder geval niet.
|
|
||||
|
||||
Waar klagen jullie toch over. Op mijn 3G loopt het soepel, alleen het spel zelf vind ik maar niks.
|
|
||||
|
||||
Heb hem vandaag ook aangeschaft! Snap de slechte reviews in de App Store niet, ik vind hem super!
|
|