Command & Conquer: Red Alert discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Koop eens The Settlers en vergelijk. You'll get it....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Koop eens The Settlers en vergelijk. You'll get it.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3 torens in het westen van je basis en AA naast je luchthaven in het noorden. Bouw ook wat helicopters daar. Zo heb je al een lekker begin. Begin dus met verdedigen. |
|
|||
|
|||
Je kunt map ofzo bijkopen van 0,79 euro,als ik dat doe via de game wil het niet lukken.
Bij navigon lukte dat wel meteen. Er komt steeds op:error 10007; language not supported for this product?? DIkke zever Laatst gewijzigd door apotheosis; 25-11-09 om 17:33. |
|
|||
|
|||
Even de taal van je telefoon op Engels zetten.
|
|
||||
|
||||
Dit spel werkt op mijn 3G echt bagger. Speel het spel en heel vaak crashed ie, naja. Wel jammer.
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen, ik vind het wel leuk, maar ik kom het 1e level al niet door..aanvallen of verdedigen, het lukt gewoon niet...Ik krijg ook geen refinery gebouwd..
De tegenstander heeft sterkere vliegtuigen en tanks, en is vanaf de start al veel sterker... Wie o wie |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|