P2000-applicatie? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zit dat er bij mij niet op dan??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zit dat er bij mij niet op dan??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze is site is veruit de beste, op de mijne na dan, maar die is niet gemaakt voor de Iphone, zou ook niet weten hoe
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
dan moet ik me iphone dus updaten?
alleen dan zijn alle Apps er toch af die ik er op heb gezet? tis allemaal nieuw voor mij dus vandaar alvast bedankt groetjes |
|
||||
|
||||
bij update verlies je geen gegevens/apps en dergelijke
|
|||
|
|||
De update kan ik gewoon via itunes doen toch? Als ik dan die update doe kan ik dus ook die p2000 app gebruiken? En al mijn apps blijven allemaal op de iphone stAan.was mij namelijk verteld dat dat niet zo was
|
|
|||
|
|||
Alarmfase 1 komt met een iPhone app. Check de twitter, daar staan al previews op. http://twitter.com/alarmfase1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ziet er fraai uit die Alarmfase 1
kan niet wachten tot die uitkomt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat kan je er wel en niet mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
- Push notificaties - Meldingen op kaart - Ernstige meldingen Aanvullende diensten: Alarmfase 1 is gratis. Echter, binnen onze gratis applicatie bieden wij een aantal aanvullende diensten waarmee we onze applicatie nog interessanter maken. Hiervoor vragen wij een kleine vergoeding. Deze aanvullende diensten zijn: Het onbeperkt kunnen instellen van plaatsen en regio's van waaruit je oproepen wilt ontvangen en daarnaast - nog interessanter - het automatisch ontvangen van gratis push berichten op basis van jouw regio- en plaatsinstellingen. Eerste week (altijd) gratis: Voor iedereen geldt: Installeer de app en neem een gratis "Weekabonnement" , de eerste week heb je de volledige functionaliteit gratis en kun je zelf ervaren wat Alarmfase 1 doet. De app is nu in review bij apple dus we hopen dat hij deze week in de appstore te downloaden is. |
|
|||
|
|||
Alarmfase 1
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alarmfase 1
Citaat:
|
|
|||
|
|||
P2000
De app die is uitgekomen werkt prima maar ik ben er niets mee omdat die enkel Nederland dekt. Is er ook zo een app voor Belgie ???
Mvg |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
De app die is uitgekomen werkt prima maar ik ben er niets mee omdat die enkel Nederland dekt. Is er ook zo een app voor Belgie ???
Niemand die dit weet ?? Mvg |
|
|||
|
|||
Nee die is er niet.
|
|
|||
|
|||
Waarom betalen????
112MELDINGEN.NL | 112 meldingen & P2000 alarmeringen van de hulpdiensten online volgen. Op deze site krijg je ook alle meldingen die je per regio kunt instellen. Openen , dan de gewenste regio instellen en dan de koppeling opslaan. Gratis!! |
|
||||
|
||||
En ook al eerder hier genoemd... WyZphoto iPhone P2000 monitor
Volledig gratis en werkt prima.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
p2000 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
P2000 programma | iScorpio | Ontwikkelen voor iOS | 23 | 22-06-09 15:28 |
|
|