Apps "terug brengen" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraag. Ik heb (meer dan eens) een app gekocht via de iTunes store en na downloaden en testen bleek toch niet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps "terug brengen"
Ik had een vraag.
Ik heb (meer dan eens) een app gekocht via de iTunes store en na downloaden en testen bleek toch niet je van het. Volgens mij is men verplicht in Nederland de mogelijkheid te geven om gekochte spullen terug te brengen en zo je geld terug te krijgen. Zelfs voor software. Maar voor apps kan ik niets vinden. Iemand? M@rc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mailtje sturen naar Apple. Ze schijnen dit wel te doen, heb ik gehoord
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ConsuWijzer - Ruilen of terugbrengen van gekochte goederen
|
|||
|
|||
Voor e-bestellingen heb je wel weer Wet op verkoop op afstand. Dus lijkt me wel te kunnen, misschien wat moeite doen.
|
|
|||
|
|||
nou je krijgt als je geluk heb wel een mailtje terug dat ze het geld terug zullen storten, alleen dat laatste is bij mij niet gebeurd toen :s
Ik vind nog steeds dat ze gewoon op elke betaalde app een trial periode moeten doen van voor 1 dag ofso. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ConsuWijzer - Lezersvraag Spits over de zichttermijn bij kopen op afstand (bijvoorbeeld via internet) Dus misschien komt Apple wel weg met zijn strenge regels... Misschien kan de Consumentenbond daar iets aan doen nadat ze de resellers hebben aangepakt? Consumentenbond Nieuwsoverzicht: Apple-verkopers hebben lak aan rechten consument |
|
||||
|
||||
Bovendien hebben we het hier ook over de Nederlandse wetgevingen he. Wetgeving waar je vaak geen ruk aan hebt en waar bergen gaten in zitten.
Zelfs al zou je als consument het recht op "geld terug" hebben in dit geval en je krijgt het gewoon niet, wat dan? Ga je dan een rechtzaak beginnen voor de € 0,79 die je niet terug krijgt? |
|
||||
|
||||
Probeer vooraf je goed te orienteren voordat je wat koopt.
Een recensie op deze site of misschien youtube kan al verhelderend werken. Mocht het toch tegenvallen dan kan je inderdaad opteren voor een teruggave mits je argumenten aanbrengt die hout snijden. Zoek eens bij tips op deze site en dan bij het onderdeel software. Daar staat duidelijk beschreven hoe je een verzoek kan doen via Itunes. |
|
|||
|
|||
Thanx all!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Terug "error sending message" probleem ! | Nicolaz_ | Unlock [archief] | 14 | 30-01-08 19:13 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|